bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- içtim şarabı13
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kemalist dünya24
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- velvet28
- kadınlar2
- true'nun çaylak olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uludağ sözlüğün boşalması3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- şarapçı bey koala birader3
- rakı sevmemek7
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
bugün 20.45'te tv'de ilk kez tv8'de yayınlanacak film. nip tuck'taki cüce başrolde. yan rollerden birinde de michelle williams var.
sundance film festivalinde en iyi drama ödülü alan film. drama ödülü alsa da pek fazla dramatik öğeler içermeyen film, tren düşkünü bir cüce, minik 1 karavan-lokanta işleten bir züppe, oğlunu kaybetmiş bir annenin dostluk öyküsünü işler.
tadı damakta bırakan enfes film. 2. izleyişimde de aynı tadı aldım. sadece şu lanet olsun,siktir ordan tadındaki replikler sırıtıyor filmde. bolca kullanıldığı için. başka bir noksan bulamadım. çok aramaya kastığım halde.
görünürde 3 insanın dostluğu ele alınmış gibi dursa da filmin en mühim artısı ötekileştirme ve bunun akabinde oluşan yalnızlık ve etraftan kopup başı dinleme isteğinin alıp gitmesi. hani alaycı tavırlardan bunalmışlık, çocuğunun ölümüyle ve kocasıyla sorunlar yaşayan kadının yalnızlaşması ve babası rahatsız geveze dostumuzun yalnızlık sorunsalı aynı çatıda örtüşünce sıcak bir dostluğun temeli atılıyor. filmin tanımı kısaca budur!
ha unutmadan, hatun cidden berbat araba kullanıyor. lakin oyunculuğu takdire şayan.
tren takıntısı bir kişinin eğilimlerinin ne boyutta bir hayranlıktan beslenebileceğini göstermesi açısından da cuk diye oturmuş filmde. hayatın içinden filmleri seven bünyelere ilaç gibi geleceğinin garantisini vereyim. oturun izleyin. leziz ve sımsıcak...
görünürde 3 insanın dostluğu ele alınmış gibi dursa da filmin en mühim artısı ötekileştirme ve bunun akabinde oluşan yalnızlık ve etraftan kopup başı dinleme isteğinin alıp gitmesi. hani alaycı tavırlardan bunalmışlık, çocuğunun ölümüyle ve kocasıyla sorunlar yaşayan kadının yalnızlaşması ve babası rahatsız geveze dostumuzun yalnızlık sorunsalı aynı çatıda örtüşünce sıcak bir dostluğun temeli atılıyor. filmin tanımı kısaca budur!
ha unutmadan, hatun cidden berbat araba kullanıyor. lakin oyunculuğu takdire şayan.
tren takıntısı bir kişinin eğilimlerinin ne boyutta bir hayranlıktan beslenebileceğini göstermesi açısından da cuk diye oturmuş filmde. hayatın içinden filmleri seven bünyelere ilaç gibi geleceğinin garantisini vereyim. oturun izleyin. leziz ve sımsıcak...
ruhu eksik olmayan film. cidden kafi derece, ruh barındırıyor. holywood ve büyük bütçeler dökülen filmlerin yüzde 80'indeki ruhsuzluk burda yok! samimiyet var, belki başyapıt değil. lakin açıkçası anlatmaktan izleyin demekten keyif aldığım bir film station agent!
beklentilerin içselleştirilmesi ayrı vaziyet filmlere dair. belki de olmaması gereken odur kimbilir?
benim nezdimde, olmuş film.
10 üzerinden 8!
9 deseydim başyapıt olurdu. filmin samimiyetine binaen samimi bir şekilde diyemedim.
beklentilerin içselleştirilmesi ayrı vaziyet filmlere dair. belki de olmaması gereken odur kimbilir?
benim nezdimde, olmuş film.
10 üzerinden 8!
9 deseydim başyapıt olurdu. filmin samimiyetine binaen samimi bir şekilde diyemedim.
2003 yapımı thomas mccarthy filmdir. başlıca üç ana karakteri Peter Dinklage, Bobby Connovale, Patricia Clarkson tarafından canlandırılmaktadır.
--spoiler--
Minik yetişkinimiz Fin dış dünyaya, yersiz ve alaycı tepkilere ördüğü duvarlar arasında,kendi kabuğunda yaşarken bir anda çıkagelen yalnızlık ve yepyeni bir yaşam ile yüzyüze kalıyor. Değişen hayata ve yeni bir kasabaya rağmen yanına aldığı bavullarda taşıdığı duvarları, bu yeni yerde de tek güvencesi oluyor. Ya da en azından öyle olmasını umuyor. Tabi bu yeni kasabada kabuğunda yaşayan sadece kendisi değildir. Yeni -ve zorunlu- komşusu Joe ve ısrarlı kazalar yoluyla tanıştığı Olivia da kendi kabuklarına çekilmiş ve sorunları ile boğuşan diğer ana karakterler olarak karşımıza çıkıyor. Garip bir şekilde bu 3 insanın hayatı kesişmiş, artık her biri kendisi için "aşılması gereken" durumlarla yüzyüze gelmişlerdir.
--spoiler--
referans alanlar için belirteyim, filmin imdb notu 7,9'dur.
alıntı : http://antifa-kutay.blogs...lmaz-m-station-agent.html
--spoiler--
Minik yetişkinimiz Fin dış dünyaya, yersiz ve alaycı tepkilere ördüğü duvarlar arasında,kendi kabuğunda yaşarken bir anda çıkagelen yalnızlık ve yepyeni bir yaşam ile yüzyüze kalıyor. Değişen hayata ve yeni bir kasabaya rağmen yanına aldığı bavullarda taşıdığı duvarları, bu yeni yerde de tek güvencesi oluyor. Ya da en azından öyle olmasını umuyor. Tabi bu yeni kasabada kabuğunda yaşayan sadece kendisi değildir. Yeni -ve zorunlu- komşusu Joe ve ısrarlı kazalar yoluyla tanıştığı Olivia da kendi kabuklarına çekilmiş ve sorunları ile boğuşan diğer ana karakterler olarak karşımıza çıkıyor. Garip bir şekilde bu 3 insanın hayatı kesişmiş, artık her biri kendisi için "aşılması gereken" durumlarla yüzyüze gelmişlerdir.
--spoiler--
referans alanlar için belirteyim, filmin imdb notu 7,9'dur.
alıntı : http://antifa-kutay.blogs...lmaz-m-station-agent.html
son zamanlarda, yarimi de anavatanına gönderdikten sonra bağımsız filmlere daha fazla ağırlık verme fırsatına sahip oldum. zaten bölük pörçük bir spoiler vardı zihnimde. ama filmi ikiye bölerek ve hiç sıkılmadan hatta severek izledim. filmin en başarılı yanı sanırım, fiziki bir farklılığı olan bir insanın problemini nitelendirmek için verilen sıfatları kullanmaktan ve duymaktan nefret eden beni senaryosunda barındırdığı alaylar ve imalar ile öfkelendirmesi oldu. sanki bu kabalıkların hedefi benmişim gibi üzerime fazlasıyla alındım. üç ahbap çavuşun dostluğu ise bence çok hoştu. okul yıllarımda kalan efsanevi(!) * dostluklarımı hatırlattı. filmin sonunda ise malumunuz ağzımda buruk bir tat kaldı.
--spoiler--
fin ne oldu? hamile kütüphaneci kız... olivia huzuru bulabildi mi? kübalı cankuş kardeş ne oldu? cleo okulu bitirdi mi? *
--spoiler--
sonuç: film güzel ve kim ne derse desin ben fin abi'nin sahip olduğu arkadaşlara ben sahip değilim. çevremdeki herkes çıkar dişlilerinin arasında kevaşe olmuşlar. *
--spoiler--
fin ne oldu? hamile kütüphaneci kız... olivia huzuru bulabildi mi? kübalı cankuş kardeş ne oldu? cleo okulu bitirdi mi? *
--spoiler--
sonuç: film güzel ve kim ne derse desin ben fin abi'nin sahip olduğu arkadaşlara ben sahip değilim. çevremdeki herkes çıkar dişlilerinin arasında kevaşe olmuşlar. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar