bugün

Yıl sonları gelen spotinin dinleme aktivitesi verileri.

Arkadaşlar kimseler merak etmiyor olabilir ama ben iyilerin dostu kötülerin düsmanı gereksiz işlerin aranan yüzü olarak merak ediyorum kaç dk en çok kimi dinlediniz falan atabilirsiniz.
Yazarların müzik zevkinin irdelenmesi.
Kankim al köpeğin olsun. Ama en çok ermeni dinlemişim, alman dinlemişim, türklüğüm düşmese bari.
görsel
Nostalji yaşayalım, ilkokula dönelim derken abartmışım. Shadow of intent seni başkan yapacağız.
görsel
Amele gibi pop dinlemisim maalesef ben.
© copyright 2005 - 2026