bugün
- sözlüğün aptal kaynaması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- herkesle iyi anlaşan insan18
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- çok eski entryleri okumak2
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hayatını kaybetmek4
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- benim gibisi bir iki senede bir gelir5
- vatandaş halinden memnun3
- fas6
- hollanda3
- izmir2
- gözde celep3
- bulla dava açmak4
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- aselsan3
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- almanya7
- paraguay4
- düşünürken tavana bakmak5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- deniz baykal7
pencere camı yakıştırmalarını alan telefon.
sony'nin orta-ğst segmente yönelik modeli. mwc'de tanıtılacak, xperia ailesinin klasik tasarımına sahip.
sony'nin kendine has özellikte çıkardığı yeni telefonlardan biri.
http://www.donanimhaber.c...xperia-u-lanse-edildi.htm
bunun bir de s ve p modelleri vardır.
(bkz: sony xpreia s)
p ise u'nun büyük ekranlısı.
http://www.donanimhaber.c...xperia-u-lanse-edildi.htm
bunun bir de s ve p modelleri vardır.
(bkz: sony xpreia s)
p ise u'nun büyük ekranlısı.
turkcell'de 800 tl ye satışa sunulan telefon.
Fiyatina gore kotu bir telefondur kendisi.
4 gb dahili hafıza, 3,5 inç kapasitif dokunmatik ekran, android 2.3 gingerbread işletim sistemi, 1 ghz işlemci hızı gibi özellikleri bulunan sony nin şık telefonudur.
http://forum.xda-develope.../showthread.php?t=1823418
adresindeki color bar programı ile led rengi istenilen renge sokulabilen telefon. normalde yanılmıyorsam 6-7 renk ile sınırlıydı. (temalar yüzünden)
valla ne yalan söyliyim telefonu sırf led barı için aldım diyebilirim. hafızası kısıtlı olsada çift çekirdek ile şu an en ağır oyunları bile oynayabiliyorum. o bakımdan şanslı çıktım.
ehe bu da benden bi şey.
görsel
adresindeki color bar programı ile led rengi istenilen renge sokulabilen telefon. normalde yanılmıyorsam 6-7 renk ile sınırlıydı. (temalar yüzünden)
valla ne yalan söyliyim telefonu sırf led barı için aldım diyebilirim. hafızası kısıtlı olsada çift çekirdek ile şu an en ağır oyunları bile oynayabiliyorum. o bakımdan şanslı çıktım.
ehe bu da benden bi şey.
görsel
ics güncellemesi çıkan tel. bize ne zaman gelir bilinmez.
http://blogs.sonymobile.c...d-4-0-ice-cream-sandwich/
http://blogs.sonymobile.c...d-4-0-ice-cream-sandwich/
android 4.0.4 ile çok şokela olmuş alet.yanlız biraz ışık kısık gibi.eski versiondaki ışıklandırmayı da seçebiliyorsunuz.yanlız hareketli temalarda hareket yok enteresan.
u'suna değil de s'sine sahip olduğum model. maşallah sağlam alet sony'ye selam android'e devam.
dün vatan dan 712 tl bayılarak aldığım telefon. ilk akıllık telefonum olduğundan birçok sorunla beraber geldi. bu sorunlar telefonun değil benim sorunlarım. giriş ekranın yani menüde klasör oluşturmak istiyorum fakat yapamıyorum. yardımsever yazarlara duyrulur.
alınmaması gereken telefon. paranızla rezil olacaksınız. demedi demeyin.
Android 4 e güncelledik den sonra sürekli şebeke sorunu yaşadığım sık sık cekmeme sorunu telefonu açıp kapatınca düzenlen tuhaf bişi. Tasarım olarak hoş bi telefon.
kutusundan çıkan pembe alt kapağıyla çok tatlış olan telefon.
Almayı düşündüğüm telefondur. Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarıyla bilgilendirmelerini bekliyorum.
1 Gb ram, çift işlemcili yapıp, 4 gb arttırılamayan hafıza koymaları biraz soru işareti bırakıyor insanda.
1 Gb ram, çift işlemcili yapıp, 4 gb arttırılamayan hafıza koymaları biraz soru işareti bırakıyor insanda.
almayın, adroid 4.0.4 ile sıçmış sıvamış bir telefondur. çalan telefonu açmak için telefonun kastığını görmek, kimi zaman telefona bu yüzden cevap verememek , para ile edinilen en güzel rezil olmanın belirtisidir.
kullandığım telefondur efenim android 4.0.4 yerine 3.2yle daha başarılı olan telefondur efenim.
Kullandığım telefonun ta kendisidir, android 2.3.7 sürümü ile stabil çalışmaktadır, işlemci kasma sorunu pek yaşanmamaktadır, wifi'si müthiştir, öyle kesildi koptu durduk yere sorun çıkartmaz, 4 gb kendi hafızasına yeter diyorsanız güzel telefondur çünkü hafızası arttırılamaz.
güzel telefondur, bir yıl oldu hala sorunsuz. yalnız android 4'e yükseltmeyin çünkü bu cihaz 2.3 için tasarlanmış. sonra donuyor, kasıyor dersiniz. ben servise verdim sırf 2.3 e dönsün diye. bu arada mutlaka illumination bar notificator programını yükleyin, o ledler buz mavisi olunca çok havalı oluyor.
tek eksiği hafıza kartı yuvası olmaması ve işletim sistemi yükseltildikçe kasmasıdır. fiyatı da gayet uygundur. ışıklarına ayrı hayranım.
telefon diye kullandığım hede. Pek sorunlu bir telefon değil aslında, ufak tefek takılmalar olsa da benden orta oy alan telefon.
rootladım 4.0.4 yükledim 4 gb kendi hafızasını zar zor yetiriyoruz artık ama dropbox sağolsun bütün dosyaları anında pcye senkronize ediyor.
rootladım 4.0.4 yükledim 4 gb kendi hafızasını zar zor yetiriyoruz artık ama dropbox sağolsun bütün dosyaları anında pcye senkronize ediyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar