bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar8
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı10
- filistin in ermeni soykırımını tanıması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- sözlüğün adalet terazisi3
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- bir filmde ölüyü oynamak4
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- nervio5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- herkesle iyi anlaşan insan18
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- era7capone2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- dünya13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok eski entryleri okumak2
- hayatını kaybetmek4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mor semsiyeli yabanci5
- vatandaş halinden memnun3
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi4
Yerli ve milli Elektro gitar markası.
fikir ve vizyon olarak gerçekten saygı duyulası. türk metal sahnesinden böyle iddialı, mühendislik tarafı güçlü bir iş çıkması da ayrıca çok hoş. cem abiyi de zaten severim. ama kişisel olarak bana biraz fazla ileri teknoloji cihazı kullanıyormuşum hissi veriyor. benim gitardan beklediğim şey daha ilkel, daha güven veren, elime aldığım anda riff ezdirecek bir canavar hissi. sahnede de güven meselesi var. teknik olarak sistem ne kadar sağlam olursa olsun, mosh pit’in, terin, kablonun, darbenin ortasında bu kadar modüler bir yapıya psikolojik olarak alışmam zor olurdu. ben 12 yıllık esp’mi, mayones’imi, schecter’imi her türlü ortamdan sağ çıkardım. düşünmeden basıyorum. burada ister istemez “lan oğlum her şey yerinde mi, sistem çalışıyor mu?” tedirginliği yaşarım gibi geliyor.
fiyat tarafı da benim için kritik. o bütçeye custom mayones regius, kiesel vader, ormsby ya da sağlam bir esp e-ii alıp içine sevdiğim pickup’ları koyarım (yaşarsak) 20 yıl gözüm kapalı kullanırım. ikinci el değeri de cabası.
djent/prog metal çalanlara, ton chaser’lara, stüdyoda sürekli konfigürasyon değiştirenlere, ultra mobil turne müzisyenlerine çok iyi oturabilecek bir fikir. modülerlik potansiyeli gerçekten var. ama benim gibi ver lan elime sağlam bir 7 string, palm mute basayım, riff ezerim diyen eski usul black/death/thrash kafası için biraz fazla overengineered kalıyor. yenilik güzel ama high gain cehenneminde bazen basitlik kazanıyor.
fiyat tarafı da benim için kritik. o bütçeye custom mayones regius, kiesel vader, ormsby ya da sağlam bir esp e-ii alıp içine sevdiğim pickup’ları koyarım (yaşarsak) 20 yıl gözüm kapalı kullanırım. ikinci el değeri de cabası.
djent/prog metal çalanlara, ton chaser’lara, stüdyoda sürekli konfigürasyon değiştirenlere, ultra mobil turne müzisyenlerine çok iyi oturabilecek bir fikir. modülerlik potansiyeli gerçekten var. ama benim gibi ver lan elime sağlam bir 7 string, palm mute basayım, riff ezerim diyen eski usul black/death/thrash kafası için biraz fazla overengineered kalıyor. yenilik güzel ama high gain cehenneminde bazen basitlik kazanıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar