sony xperia u

Almayı düşündüğüm telefondur. Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarıyla bilgilendirmelerini bekliyorum.
1 Gb ram, çift işlemcili yapıp, 4 gb arttırılamayan hafıza koymaları biraz soru işareti bırakıyor insanda.
© copyright 2005 - 2026