bugün
- gideon reid morgan jj46
- diyanetin türkleri araplara şikayet etmesi11
- yatakta fırtına gibi esen erkek12
- inciden yazar nakli13
- güzel kadınların problemli olması19
- erkeklerin hiç iltifat almaması13
- dünyanın en güzel kızlarının olduğu ülkeler21
- kendini hunharca teşhir eden liberal türk kızları13
- yazın göt boyunda şort giyen kızlar9
- özgür özel16
- ups boobss nickli yazar29
- hoşlanılan kıza bayramda mesaj atmak10
- yazarların başarılı olduğu dersler10
- 15 haziran 2024 macaristan isviçre maçı9
- kitap okuyan erkek11
- anın görüntüsü17
- ismeti yazar yapan moderatör8
- memati192317
- 14 haziran 2024 almanya iskoçya maçı19
- yazarlarin orgazm olurken kurduklari cumleler21
- 5 milyon tl verseler fatih ürekle sevişir misiniz17
- jose mourinho9
- erkekte en seksi göz rengi hangisidir sorunsalı15
- moda iskelesi8
- yurtdışı çıkış harcı8
- iğneye iplik geçiremeyenlerin ioçk'yı eleştirmesi11
- insan olmaya ceyrek kala13
- hasan can kaya13
- herkes fakirse neden avmler dolu9
- kitapçıya gidip dakikalarca vakit geçiren dallama9
- kürt kızlarının namuslu olduğu gerçeği12
- turk kizlarinin rus kizlardan daha guzel olmasi15
- kızlar kilolu erkeklerle seksten zevk alırmı30
- istanbul da yaşayan yazarlara soru10
- bazen ekmek arası salça yiyorum9
- hasan can kaya'nın gözaltına alınması9
- arap milliyetçiliği9
- yetkili yapsanız da yeter11
- epeydir sozluge fotomu atmamis olmam9
- özge özacar'ın memeleri11
- zall'ın yapacağı sözlüğe sokayım sorunsalı10
- tüm sözlük kölemdir20
- memati1923'ün gelişiyle başlayan süreç13
- tayyip erdoğan gazilik ünvanını nereden aldı12
- travesti ile evlenmenin avantajları10
tüyleri tiken tiken yapmakta üstüne olmayan 2007 yılında cıkmıs bir filmdir izle, izlet.
Sağlam filmdir.
kurtuluş savaşı yıllarında bıçkın bir istanbul kabadayısı olan yandım ali, ülke sorunları ile ilgilenmekten çok çapkınlıkları ile söz edilmektedir. ancak düşman zalim, düşman acımasızdır. evli sevgilisi defne ile kaçarak evlenme planları yapan yandım alinin yolu bir gün mustafa kemal ile kesişir. işte bu andan itibaren bambaşka bir yandım ali kimliği gelişir. artık sadece vatanını düşünür. ülkenin bağımsızlığı için çalışır. cumhuriyetin yapısına çok önemli tuğlalar koyar.
Müzikleriyle milliyetçilik damarlarımı coşturan güzel bir film.
kenan imirzalioglu'nun basrollerinde oynadığı filmdir.
pek izlenilmemistir.
pek izlenilmemistir.
türk sinemasının hala umut taşıdığını gösteren film.
kaç yıl geçmesine rağmen hala müziklerini dinlerim bu filmin. her biri bir birinden güzel. filme gelirsek, film çok çok güzeldi. aslıdan güzel olan senaryosuydu. efektler gerçekçi olmayabilir, oyunculuklar da problem olabilir ama olsun. yine çok keyifliydi izlemek. kenan-cansu ikilisinin de ilk projesiydi ki sonraları ezel'de döktürdüler.
ayrıca bıyık bırakmamda ki yegane sebeplerden birisidir bu film.
ayrıca bıyık bırakmamda ki yegane sebeplerden birisidir bu film.
bir garip film. müzikleri çok hoş olmakla beraber; fena gaz vermektedir.
tabi bu benim gibi bünyelere oluyor.
ayrıca kenan imirzalıoğlu bildiğin burnuyla öpüşüyor lan. hatunları engelliyor adam. burunman.
tabi bu benim gibi bünyelere oluyor.
ayrıca kenan imirzalıoğlu bildiğin burnuyla öpüşüyor lan. hatunları engelliyor adam. burunman.
işgalci ingiliz askerlerini tokat manyağı yapan jönüyle akıllarda kalan çizgi roman uyarlaması bir türk filmidir.
(bkz: yandım ali)
(bkz: yandım ali)
izlediğim en güzel yerli filmlerden biridir ama memleketim insanının ve özellikle sözlük yazarlarının hepsi sinema eleştirmeni olduğu için kötülediği film.
düşünce paylaşmak güzel birşey ama abartmayın amk bu kadar da.beğenmemek ile farklı olmaya çalışan ergenler sizi.
düşünce paylaşmak güzel birşey ama abartmayın amk bu kadar da.beğenmemek ile farklı olmaya çalışan ergenler sizi.
o kadar da kötü bir film değil. baştan sona kadar bir heyecanı var.
daha iyi olabilirdi. çizgi roman olarak kalsaydı keşke hep ne biliyim onun yerine bir kitabı felan basılsaydı. olmamış.
Adını ilk duyduğumda komedi filmi sandığım dizi. (bkz: Filmin ilk yarısında çıkmak)
çok güzel ve anlamlı bir fildir. yalnız cansu dere yerine başkası olsaymış daha güzel olurmuş.
çizgi roman uyarlaması olduğu için tarihi gerçeklik aranmıyor fakat film vasatın üstünde olmasına rağmen konusunun altında ezilmiş.
filmin geçtiği dönem ve yer alan tarihi kişilikler konusunda o kadar hassasız ki ister istemez beklentiler çok yüksek oluyor bu filmde sıradan bir film olmasına rağmen konusunun altında ezilmiştir.
filmin geçtiği dönem ve yer alan tarihi kişilikler konusunda o kadar hassasız ki ister istemez beklentiler çok yüksek oluyor bu filmde sıradan bir film olmasına rağmen konusunun altında ezilmiştir.
gerçek son osmanlı vahdettin gibi kadınsı değildir.
Suat Yalaz 90li yillarda sabah gazetesi icin cizmeye basladi çizgi romandir.
cocuklugum sirasinda bol bol takip ettigim yeni bir kara murat,karaoglan tiplemesi olarak karsimiza cikan lakin umdugu basariyi birak hemcinslerine gosterilen ilgiyi bile yakalayamamıştır.
gerek senaryo, gerek oyuncular acisindan tam bir fiyaskodur. gercek anlamda hala savaş ve aksiyon filmleri icin gerekli teknik donanim buna bagli olarak da efektten yoksunlugumuzu gostermistir.
ilk slow motionun kullanildigi film olmasi karin doyurmuyor. onemli olan gişedeki basaridir. insanlarda yarattigi etkidir. devam filminin cekilmesinin sadece yerli izleyicinin cebini yolmaktan baska bir amaci yoktur. ulkemzide hala etki nsenaryo yazilmadigi gibi oyuncu kalitesizligi ve teknik donanim yetersizligi kendini ele vermektedir.
saygin ve ad birakacak yapim sadece gişe basarisi degil oyuncusundan teknik ekibine kadar yolunun acilmasini saglar.
yapimcilar bunu anlamak yerine az koyup cok hasilat kaldirma pesinde olup kalitesiz filmler ile izleyiciyi sinemalara cekme egilimindedir.
cocuklugum sirasinda bol bol takip ettigim yeni bir kara murat,karaoglan tiplemesi olarak karsimiza cikan lakin umdugu basariyi birak hemcinslerine gosterilen ilgiyi bile yakalayamamıştır.
gerek senaryo, gerek oyuncular acisindan tam bir fiyaskodur. gercek anlamda hala savaş ve aksiyon filmleri icin gerekli teknik donanim buna bagli olarak da efektten yoksunlugumuzu gostermistir.
ilk slow motionun kullanildigi film olmasi karin doyurmuyor. onemli olan gişedeki basaridir. insanlarda yarattigi etkidir. devam filminin cekilmesinin sadece yerli izleyicinin cebini yolmaktan baska bir amaci yoktur. ulkemzide hala etki nsenaryo yazilmadigi gibi oyuncu kalitesizligi ve teknik donanim yetersizligi kendini ele vermektedir.
saygin ve ad birakacak yapim sadece gişe basarisi degil oyuncusundan teknik ekibine kadar yolunun acilmasini saglar.
yapimcilar bunu anlamak yerine az koyup cok hasilat kaldirma pesinde olup kalitesiz filmler ile izleyiciyi sinemalara cekme egilimindedir.
umutlarla gidilen fakat hayal kırıklıklarıyla dönülen filimdir.
öyle ki film kurtuluş savaşı öncesi , yandım ali nin superman durumları ve sex hayatı arasında sıkışıp kalmıştır. şanlı tarihimizi anlatıyorsun, bununla beraber tarihi yaratan sayısız kahramanlardan birini işliyorsun, be kardeşim boşver bu kahramanın kimlerle yatıp kalktığını anlatmayı. destan anlat, halkı tam anlamıyla işle. bırak rus, fransız hatunlarını.
oyunculuk vasatın üzerine zor çıkmış. bir dizi havası seziliyor. tarihsel öğelerle izleyiciyi sürüklerken aniden durağanlaşan ve tekrar sürükleme çabalarına giriyor filmimiz. sinemasever ile senaryo arasında bir kopukluk sezildiği anlarda birkaç milliyetçilik duygusu önplana çıkarıldıktan sonra bu duygu bir iki gözyaşı ile makyajlanıp film ile tekrardan bağlantı kurma çabasına giriyor yönetmenimiz..
elbette kenan imirzalioglu nun hakkını vermek gerekiyor. osmanlı tokatı nasıl atılır, nasıl iyi öpüşülür, nasıl karpuz fırlatılır gibi derslerine iyi çalışmış. tebriklerimi iletiyorum.
öyle ki film kurtuluş savaşı öncesi , yandım ali nin superman durumları ve sex hayatı arasında sıkışıp kalmıştır. şanlı tarihimizi anlatıyorsun, bununla beraber tarihi yaratan sayısız kahramanlardan birini işliyorsun, be kardeşim boşver bu kahramanın kimlerle yatıp kalktığını anlatmayı. destan anlat, halkı tam anlamıyla işle. bırak rus, fransız hatunlarını.
oyunculuk vasatın üzerine zor çıkmış. bir dizi havası seziliyor. tarihsel öğelerle izleyiciyi sürüklerken aniden durağanlaşan ve tekrar sürükleme çabalarına giriyor filmimiz. sinemasever ile senaryo arasında bir kopukluk sezildiği anlarda birkaç milliyetçilik duygusu önplana çıkarıldıktan sonra bu duygu bir iki gözyaşı ile makyajlanıp film ile tekrardan bağlantı kurma çabasına giriyor yönetmenimiz..
elbette kenan imirzalioglu nun hakkını vermek gerekiyor. osmanlı tokatı nasıl atılır, nasıl iyi öpüşülür, nasıl karpuz fırlatılır gibi derslerine iyi çalışmış. tebriklerimi iletiyorum.
Rahmetli dedemin hayat hikayesiyle tam olarak örtüşmesede yandım aliye büyük benzerlik gösterdiği, aynı ebatlarda,aynı bıyıklara sahip olan ve aynı giysileri üzerinde taşıdığı bir fotoğrafı bulunan bir karakterdir yandım ali.kenan imirzalıoğluna hem heybeti hemde kendi karakteri bakımından çok yakışmıştır bu rol. ondan başkasıda bu rolü kaldıramazdı.
an itibarı ile show tv de yayınlanmaktadır.
youtube'da ki bazı videoları ile beni gülmekten kırıp geçiren carşı meddahı (bkz: çarşı meddahları), berber kişi. örnek olarak;
http://www.youtube.com/watch?v=jr3O0BbqYgU
http://www.youtube.com/watch?v=jr3O0BbqYgU
gerçek anlamda (bkz: slow motion) teknolojisinin kullanıldıgı ilk türk filmidir.
(bkz: ragıp savaş)
(bkz: ziynet sali)
(bkz: ismail hakkı demircioğlu)
(bkz: engin şenkan)
(bkz: levent öktem)
(bkz: anna babkova)
(bkz: öner erkan)
(bkz: emin boztepe)
(bkz: baykut badem)
(bkz: ilker ayrık)
(bkz: hasan yalnızoğlu)
(bkz: murat kılıç)
(bkz: ziynet sali)
(bkz: ismail hakkı demircioğlu)
(bkz: engin şenkan)
(bkz: levent öktem)
(bkz: anna babkova)
(bkz: öner erkan)
(bkz: emin boztepe)
(bkz: baykut badem)
(bkz: ilker ayrık)
(bkz: hasan yalnızoğlu)
(bkz: murat kılıç)
başlarken * biten film.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar