bugün

az önce beyaz show da çıkan gürcü bayan şarkıcı. 1986 lıdır kendisi. sesi çok güçlü ve güzeldir. gürcistan ı eurovision da shine adlı şarkısıyla temsil edicektir.
böyle de bir insandır kendisi.gerçi bu hanıma insan dersek biz ne oluyoruz değil mi?

http://www.eurovisionfamily.tv/save-files/user-images/9d/42/eda9a6f918ad124f1b126ded6e40/3image-RESIZE-800-450-fit.jpg
eurovision shine adlı parçayı seslendirmiştir. ayrıca opera çalışmaları da bulunmaktadır.

(bkz: phantom of the opera)
© copyright 2005 - 2026