bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
domatesli yazar.
Hayret 8. Nesil ama nikaltı yeni açılmış.
hoş geldin Harun abi.
pek harun abi gibi gelmedi.hoşgelmiş yazar..
tek bir entrysi ile tuttuğum yazar.
isim yapmaya çalışan vasat troll.
kiz rolu yapmaya calisan erkek or erkek rolu yapmaya calisan kiz, (bkz: dönme).
Telefon no mu istedi vermeyince sövdü saydı cici şey..
Belki bir gün..
Belki bir gün..
Sözlük profil fotoğrafı stoya'ya benzeyen yazar. Belki de o lan ben mi yanlış görüyorum acaba.
Stoyayi profil fotografi yapmis uber marjinal yazar. Hll knk.
Ulan harbiden ha. Ustteki yazar direk stoya yazinca sasha ablayi unuttuk.
Güzel kedisi olan yazar.
kendisine sağlıkla ilgili bir meselede danışmak istediğim fakat özel mesaj almayan yazardır. lütfen benimle bir şekilde irtibata geçin sayın simsimirro bakın sağlık diyorum şakası yok. please.
Arkadaşlar nişan tarihimizi 20 temmuz olarak belirledik, denizli ya da izmirde yapacağız, gelmek isteyenler mesaj atabilir.
amk ergenleri gidin sohbetinizi baska yerde yapin sozluk burasi,
ulan ne gevsek modlar var adamlar resmen whatsap grubuna cevirmis burayi tasak muhabbeti yapiyorlar,
zaten suc bizim uyariyoruz,
haklisiniz devam sikin ortaligi somurun amk nasilsa yetkili yok.
ulan ne gevsek modlar var adamlar resmen whatsap grubuna cevirmis burayi tasak muhabbeti yapiyorlar,
zaten suc bizim uyariyoruz,
haklisiniz devam sikin ortaligi somurun amk nasilsa yetkili yok.
Ne alaka amk.
Eğleniyormuyuz kızlar zira biz iğreniyoruzda!
(bkz: mahalle karısı ağzı)
Pazara değişik bir başlangıç olmuş.
(bkz: mahalle karısı ağzı)
Pazara değişik bir başlangıç olmuş.
Sabah sabah ergen tribimizi de yedik oh mis.
Profil resmine bir şey demiyorum fakat içsel bir sıkıntı var eleştiriye gelemiyorsun fabrika kızı.
Bu arada imla yı severim fakat telefondan yazdım sevgili yazarımsı.
Facebook a dönmesin burası, bir gariplik hissedersen mesaj at, nick altına duman gönder falan ama kendi nick altına yazma iğrenç oluyor.
Üst entrylerden bir alıntı 'tatlış burası feysbuk değil'
Edit: ay yine eksi aldım tüh. Yine de seviyorum seni pek sayın yazar seni yaratandan dolayı.
Profil resmine bir şey demiyorum fakat içsel bir sıkıntı var eleştiriye gelemiyorsun fabrika kızı.
Bu arada imla yı severim fakat telefondan yazdım sevgili yazarımsı.
Facebook a dönmesin burası, bir gariplik hissedersen mesaj at, nick altına duman gönder falan ama kendi nick altına yazma iğrenç oluyor.
Üst entrylerden bir alıntı 'tatlış burası feysbuk değil'
Edit: ay yine eksi aldım tüh. Yine de seviyorum seni pek sayın yazar seni yaratandan dolayı.
uzak durulması gereken yazar.
ben götü zor kurtardım.
ben götü zor kurtardım.
2 sayfa nick alti varsa yarısını kendi uplamis yazar.
Dikkat çekmeye çalışan bir kezban daha. Ya sizin türünüz niye tükenmiyor ki aq?
Vasat olmak nasıl bir duygu?
Şahsen senin adına üzüldüm.
Neyse ya bunu da bir başarı olarak saymak lazım.
Dikkat çekmeye çalışan bir kezban daha. Ya sizin türünüz niye tükenmiyor ki aq?
Vasat olmak nasıl bir duygu?
Şahsen senin adına üzüldüm.
Neyse ya bunu da bir başarı olarak saymak lazım.
dudakları güzelmiş.
kopçasını açmaya değer.*
bir yazar.
kopçasını açmaya değer.*
bir yazar.
Sözlükte kendimi entry'den entry'e atarken, resmine denk gelip, aa piyırsingli eli yüzü düzgün, kız yazar varmış forumda, bi hayır duası edip "allah başımızdan seni eksik etmesin" yazayım dedim. Ama o da ne? mesaj mevzusunu kapatmış. Her güzelin bir kusuru misali, özgüveni yüksek bir abla heralde. Entry'lerini az biraz didikledim, neyse ki kezban değil. Özel mesaj atamıyoruz, madem buradan yazayım, "insan yemiyor yazarlar apla, aç özel mesajını ulaşmak isteyen ulaşsın sana".
güzel kadın yazar. pirsingi de yakışmış. güle güle kullansın inş.. *
Neyse lan hadi bise demiyorum yazari.:D
Kadın değildir. Harun abi o.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar