bugün
- düşün ki o bunu okuyor13
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- kılıçdaroğlu cemaati2
- egay sucukcu7
- sözlüğün siyaset meydanı olması2
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- black mirror3
- adana2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- kuzenin içine boşalmak14
- anın görüntüsü18
- mutsuz olalım3
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- online listesi2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- velvet10
- gün gelecek dün olacak3
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- alstom citadis2
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- namaz takkesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- ilginç şeyler2
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- ameliyat olmak6
- nihavent bay bey birader2
- dimmu borgir dinlemek3
- haram ile cömertlik yapmak2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- toplam kaç entry girdiniz2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
3 gün önce sözlüğe üye olup fotoğraflar paylaşmaya başlayan yazar..
Buram buram fake kokuyor.
Buram buram fake kokuyor.
Burun kemerine benim nickimi yazarsan inanırım. Meme istemezük.
en azindan kendi fotograflari uzerinden egosunu tatmin eden yazar. bir baskasinin uzerinden nickaltina yazarak degil.
karakter ve ruhum fake evet, nasil boyle bir tespit yapabildiniz inanamiyorum. su an bana bir aydinlanma geldi, buldugum en yakin manastira gidip ic dunyami kesfetmek icin meditasyona oturacagim. dondugumde bambaska bir shinwa goreceksiniz.
buyuksun lucien, sana usta mi diyeyim, sensei mi?
yalniz burada nicklerin arkasina saklanip kendini gizleyen, dusune dusune, sağdan soldan kopya cekerek yazdigi entrylerle burada kendine tamamen sanal bir gerceklik kuranlar asil yasadigi sefil hayati unutmak icin bir uyusturucu yaratiyorlar. onu ne yapacagiz?
bir de ben eger ki bir uyusturucu veya uyarici alirsam; bu yasadigim hayati unutmak icin değil, o hayati zirvelerde yasamak icin olur yavrucum.
iste seninle benim aramdaki fark bu, ben yasiyorum. ben canliyim. ben gezginim, deliyim. yeri geldiginde depresifim, melankoligim. ama egomun farkindayim ve onunla yasiyorum. yokmus gibi davranmiyorum. insan psikolojisini en onemlisi kendi psikolojimi cok ama cok iyi biliyorum.
simdi burada bana ayar verdin ya; sanki ideal insanin karakter ve ruhu bir standarta bagliymis ve ben ona uymuyormusum gibi bana fake dedin. (bu cumleyi iyi oku, ne dedigini kendinin de bilmediginin farkina varacaksin) iste simdi son derece klas, aristokrat, bilge, kulturlu (artik sen ne diyorsan) sekilde sozlukten cikis yapabilirsin.
lucien out de hatta cikis yaparken seklin olsun.
sonra lucien degil de ahmet misin, mehmet misin, sacma sapan belki de omrunde hic isine yaramayacak konulari ezberlemeye calisirken 5 bardak rezil nescafe ic. ya da cok sikici masabasi isine geri don, ogle arasi bitti. ne yapacaksin mecbursun... ama bak benim profilimde adim soyadim da yaziyor, fotografim da birden cok var ve burada neler yaziyor soyluyorsam disardaki hayatimda da ayniyim.
hadi dusun simdi kimin ruhu fake, kimin degil?
edit: bu entryde yazdigim hersey bundan sonraki nickaltinda yazilanlara, ozel mesajla gelen seylere vs. hepsine cevap olabiliyor. gercekten saka gibi. bunu okumadan sayfa dolusu yazmak yerine sanat, spor vs. ile degil fotograflarimla begeni kazaniyorum de gec tarzi bir sey yazmis biri. zaten kafadan oyle girdim entrye. ben kendimin farkindayim da dedim. baskasina saldirip, baska birini ezmeye, kucuk durusmeye calisip yucelme planlari icinde degilim siz acizler gibi dedim...
site guya sozluk, kimse okumuyor. herkes sadece yaziyor.
karakter ve ruhum fake evet, nasil boyle bir tespit yapabildiniz inanamiyorum. su an bana bir aydinlanma geldi, buldugum en yakin manastira gidip ic dunyami kesfetmek icin meditasyona oturacagim. dondugumde bambaska bir shinwa goreceksiniz.
buyuksun lucien, sana usta mi diyeyim, sensei mi?
yalniz burada nicklerin arkasina saklanip kendini gizleyen, dusune dusune, sağdan soldan kopya cekerek yazdigi entrylerle burada kendine tamamen sanal bir gerceklik kuranlar asil yasadigi sefil hayati unutmak icin bir uyusturucu yaratiyorlar. onu ne yapacagiz?
bir de ben eger ki bir uyusturucu veya uyarici alirsam; bu yasadigim hayati unutmak icin değil, o hayati zirvelerde yasamak icin olur yavrucum.
iste seninle benim aramdaki fark bu, ben yasiyorum. ben canliyim. ben gezginim, deliyim. yeri geldiginde depresifim, melankoligim. ama egomun farkindayim ve onunla yasiyorum. yokmus gibi davranmiyorum. insan psikolojisini en onemlisi kendi psikolojimi cok ama cok iyi biliyorum.
simdi burada bana ayar verdin ya; sanki ideal insanin karakter ve ruhu bir standarta bagliymis ve ben ona uymuyormusum gibi bana fake dedin. (bu cumleyi iyi oku, ne dedigini kendinin de bilmediginin farkina varacaksin) iste simdi son derece klas, aristokrat, bilge, kulturlu (artik sen ne diyorsan) sekilde sozlukten cikis yapabilirsin.
lucien out de hatta cikis yaparken seklin olsun.
sonra lucien degil de ahmet misin, mehmet misin, sacma sapan belki de omrunde hic isine yaramayacak konulari ezberlemeye calisirken 5 bardak rezil nescafe ic. ya da cok sikici masabasi isine geri don, ogle arasi bitti. ne yapacaksin mecbursun... ama bak benim profilimde adim soyadim da yaziyor, fotografim da birden cok var ve burada neler yaziyor soyluyorsam disardaki hayatimda da ayniyim.
hadi dusun simdi kimin ruhu fake, kimin degil?
edit: bu entryde yazdigim hersey bundan sonraki nickaltinda yazilanlara, ozel mesajla gelen seylere vs. hepsine cevap olabiliyor. gercekten saka gibi. bunu okumadan sayfa dolusu yazmak yerine sanat, spor vs. ile degil fotograflarimla begeni kazaniyorum de gec tarzi bir sey yazmis biri. zaten kafadan oyle girdim entrye. ben kendimin farkindayim da dedim. baskasina saldirip, baska birini ezmeye, kucuk durusmeye calisip yucelme planlari icinde degilim siz acizler gibi dedim...
site guya sozluk, kimse okumuyor. herkes sadece yaziyor.
Hadi lucien sen de karşılık olarak memelerini paylaş, senin olmasına gerek yok.
Hayatı zirvelerde yaşamak için şart bu.
Diğeri de karşılık olarak sosyal medya hesaplarindan birinin linkini atsın. Cidden merak ettim.
Hayatı zirvelerde yaşamak için şart bu.
Diğeri de karşılık olarak sosyal medya hesaplarindan birinin linkini atsın. Cidden merak ettim.
Realist yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar