bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- bir yazılımcının linkedin de özel hayat paylaşması2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- kolu kıllı kız2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hayat nasıl yaşanmalı2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- gülüm diyen kız10
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- yılmaz güney12
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sarıklı yahudi3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- grand theft auto vi3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözünden dönen2
- çorapla uyuyan insan2
- 25 haziran 20262
- erken uyumak2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- iveco daily2
- türkiye6
- dünya3
- egay sucukcu7
- anın görüntüsü18
- ankara5
- black mirror3
- mutsuz olalım3
- kemal kılıçdaroğlu18
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- adana2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- geceye bir ayet bırak3
en azindan kendi fotograflari uzerinden egosunu tatmin eden yazar. bir baskasinin uzerinden nickaltina yazarak degil.
karakter ve ruhum fake evet, nasil boyle bir tespit yapabildiniz inanamiyorum. su an bana bir aydinlanma geldi, buldugum en yakin manastira gidip ic dunyami kesfetmek icin meditasyona oturacagim. dondugumde bambaska bir shinwa goreceksiniz.
buyuksun lucien, sana usta mi diyeyim, sensei mi?
yalniz burada nicklerin arkasina saklanip kendini gizleyen, dusune dusune, sağdan soldan kopya cekerek yazdigi entrylerle burada kendine tamamen sanal bir gerceklik kuranlar asil yasadigi sefil hayati unutmak icin bir uyusturucu yaratiyorlar. onu ne yapacagiz?
bir de ben eger ki bir uyusturucu veya uyarici alirsam; bu yasadigim hayati unutmak icin değil, o hayati zirvelerde yasamak icin olur yavrucum.
iste seninle benim aramdaki fark bu, ben yasiyorum. ben canliyim. ben gezginim, deliyim. yeri geldiginde depresifim, melankoligim. ama egomun farkindayim ve onunla yasiyorum. yokmus gibi davranmiyorum. insan psikolojisini en onemlisi kendi psikolojimi cok ama cok iyi biliyorum.
simdi burada bana ayar verdin ya; sanki ideal insanin karakter ve ruhu bir standarta bagliymis ve ben ona uymuyormusum gibi bana fake dedin. (bu cumleyi iyi oku, ne dedigini kendinin de bilmediginin farkina varacaksin) iste simdi son derece klas, aristokrat, bilge, kulturlu (artik sen ne diyorsan) sekilde sozlukten cikis yapabilirsin.
lucien out de hatta cikis yaparken seklin olsun.
sonra lucien degil de ahmet misin, mehmet misin, sacma sapan belki de omrunde hic isine yaramayacak konulari ezberlemeye calisirken 5 bardak rezil nescafe ic. ya da cok sikici masabasi isine geri don, ogle arasi bitti. ne yapacaksin mecbursun... ama bak benim profilimde adim soyadim da yaziyor, fotografim da birden cok var ve burada neler yaziyor soyluyorsam disardaki hayatimda da ayniyim.
hadi dusun simdi kimin ruhu fake, kimin degil?
edit: bu entryde yazdigim hersey bundan sonraki nickaltinda yazilanlara, ozel mesajla gelen seylere vs. hepsine cevap olabiliyor. gercekten saka gibi. bunu okumadan sayfa dolusu yazmak yerine sanat, spor vs. ile degil fotograflarimla begeni kazaniyorum de gec tarzi bir sey yazmis biri. zaten kafadan oyle girdim entrye. ben kendimin farkindayim da dedim. baskasina saldirip, baska birini ezmeye, kucuk durusmeye calisip yucelme planlari icinde degilim siz acizler gibi dedim...
site guya sozluk, kimse okumuyor. herkes sadece yaziyor.
karakter ve ruhum fake evet, nasil boyle bir tespit yapabildiniz inanamiyorum. su an bana bir aydinlanma geldi, buldugum en yakin manastira gidip ic dunyami kesfetmek icin meditasyona oturacagim. dondugumde bambaska bir shinwa goreceksiniz.
buyuksun lucien, sana usta mi diyeyim, sensei mi?
yalniz burada nicklerin arkasina saklanip kendini gizleyen, dusune dusune, sağdan soldan kopya cekerek yazdigi entrylerle burada kendine tamamen sanal bir gerceklik kuranlar asil yasadigi sefil hayati unutmak icin bir uyusturucu yaratiyorlar. onu ne yapacagiz?
bir de ben eger ki bir uyusturucu veya uyarici alirsam; bu yasadigim hayati unutmak icin değil, o hayati zirvelerde yasamak icin olur yavrucum.
iste seninle benim aramdaki fark bu, ben yasiyorum. ben canliyim. ben gezginim, deliyim. yeri geldiginde depresifim, melankoligim. ama egomun farkindayim ve onunla yasiyorum. yokmus gibi davranmiyorum. insan psikolojisini en onemlisi kendi psikolojimi cok ama cok iyi biliyorum.
simdi burada bana ayar verdin ya; sanki ideal insanin karakter ve ruhu bir standarta bagliymis ve ben ona uymuyormusum gibi bana fake dedin. (bu cumleyi iyi oku, ne dedigini kendinin de bilmediginin farkina varacaksin) iste simdi son derece klas, aristokrat, bilge, kulturlu (artik sen ne diyorsan) sekilde sozlukten cikis yapabilirsin.
lucien out de hatta cikis yaparken seklin olsun.
sonra lucien degil de ahmet misin, mehmet misin, sacma sapan belki de omrunde hic isine yaramayacak konulari ezberlemeye calisirken 5 bardak rezil nescafe ic. ya da cok sikici masabasi isine geri don, ogle arasi bitti. ne yapacaksin mecbursun... ama bak benim profilimde adim soyadim da yaziyor, fotografim da birden cok var ve burada neler yaziyor soyluyorsam disardaki hayatimda da ayniyim.
hadi dusun simdi kimin ruhu fake, kimin degil?
edit: bu entryde yazdigim hersey bundan sonraki nickaltinda yazilanlara, ozel mesajla gelen seylere vs. hepsine cevap olabiliyor. gercekten saka gibi. bunu okumadan sayfa dolusu yazmak yerine sanat, spor vs. ile degil fotograflarimla begeni kazaniyorum de gec tarzi bir sey yazmis biri. zaten kafadan oyle girdim entrye. ben kendimin farkindayim da dedim. baskasina saldirip, baska birini ezmeye, kucuk durusmeye calisip yucelme planlari icinde degilim siz acizler gibi dedim...
site guya sozluk, kimse okumuyor. herkes sadece yaziyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar