bugün

Ya özetle bankalar skiyor işte yine. Gölgesi, yansıması yok bu işin. Banka siker 2x2=4.
arbutus çok güzel yazmış ....

ilave olarak 1929 krizinden sonra bazı bankaların
tedbir olarak sadece bulunduğu eyalet içinde
faaliyetine izin verilmiş . bu sınırlama yakın zamanda
kalktı . bu uygulamanın tehlikeli olduğunu söyleyen
amerikalılarla konuştum ...

birileri yeni bir kriz hazırlıyor ....
the big short filmini izleyip ibret alınası sakat mevzu.
bu çok uzun bir iş

böyle bir yere vaktimi harcayıp

uzun uzun yazmaya gerek duymuyorum

zaten sözlük sahibide

a*, g*t, meme gibi ilmi eserleri çok sever

neyse ?

1.ci basamağı atlayıp 10. cu basamağa çıkmamak lazım

amerika da bankalar bizim bildiğimiz veya bize öğretildiği gibi

bir nev i noter dairesi değildir. gerçek bankacılık orada yapılır desem

küfürler yağmur olacak

(eyi ya öyleyse siz biliyorsunuz)

neyse işte orada bankalar

belki de şimdiye kadar hiç duymadığımız işleri bile yaparlar

(ister tefeci de, ister ne b*k dersen artık)

devlet herşeyi kontrol etmez

zaten edemez

zaten öyle bir iddiası da yoktur

zira amerika devlet içinde

devletler topluluğudur,

her biri aslında ayrı devlettir vs vs

arabayla 2 saat ötedeki eyaletle öbür eyaletin

çok farklı hukuğu ve işlemi vardır

yaw neyse

bahçeliyi milliyetçi

baykalı solcu

perinçeki komünist

recebi dinci zanneden milletiz

bu shadow banking in asıl büyüdüğü yer çin dir

desem

her tarafı sivilceli ergen küfür eder

neyse ?

atalarımız ne demiş ?

a*

g*t

meme.

(olum bizim atalar gerçekten zekiymiş

ama

bu geri zekalılar nereden çıkmış

bak orasını hala anlayamadım)

ben de cinci hoca

yalnız bayanlarda ki cin işlerine bakıyorum

veresiyemiz yoktur amonyum.
© copyright 2005 - 2026