bugün
- kemalist dünya3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kemalistler8
- arda güler2
- aşure3
- en son ne aldınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınların yanlış yapması3
(#16050169) çok ğüzel yazmışsın arkadaş.çıkar yiyim şu taşakları
birçok heteroseksüelden daha delikanlı, insancıl, değerli kalbi temiz, önyargıları yıkan değerli yazardır.
(bkz: hoşgeldin harun abi)
(#16050169)
'övme şunları güzel kardeşim' demek istediğim arkadaştır. bana zamanında 'sana bir kızdan daha iyi dakikalar yaşatabilirim' diyeni bile oldu. 3 ay sokağa çıkamadım ben bu ipneler yüzünden gardaş.
'övme şunları güzel kardeşim' demek istediğim arkadaştır. bana zamanında 'sana bir kızdan daha iyi dakikalar yaşatabilirim' diyeni bile oldu. 3 ay sokağa çıkamadım ben bu ipneler yüzünden gardaş.
peşin not: homofobik değilim.
(#16050169) kendi gözünden eşcinselleri tanımlamış yazar. eşcinselleri toz pembe kişilikler olarak anlatmaya çabalamış. arkadaş çevresi zayıf sanırım. bunların yanı sıra lol oynadığını düşündüğüm, eşcinsel olduğunu da düşündüğüm yazardır. ayrıca formatı sikip başkalarının keyfini kaçırmayı, eşcinsel arkadaşlarını sikmekten daha uygun görmüş yazardır.
bir de oyun muhabbeti zordur kesin.
- mid.
- mid.
- ilk ben dedim.
- yürü lan mid hero benim ibne!
- ama sen şimdi olur mu ya...
- !?
- yani ben şimdi sana erkek olduğun için erkek desem böyle küfür hoş olur mu?
- n'noluyor lan!?
ulan oyunda bile ne koyuyordur sana bea!
şahsi düşüncem: senin gibi kendini zavallı gösterip çelimsiz ibneleri de gördük, bir erkekten daha da "adam" olabilen eşcinselleri de gördük. mesele o etin hangi cinse kalktığı değil, kişiliktir güzel kardeşim.
(#16050169) kendi gözünden eşcinselleri tanımlamış yazar. eşcinselleri toz pembe kişilikler olarak anlatmaya çabalamış. arkadaş çevresi zayıf sanırım. bunların yanı sıra lol oynadığını düşündüğüm, eşcinsel olduğunu da düşündüğüm yazardır. ayrıca formatı sikip başkalarının keyfini kaçırmayı, eşcinsel arkadaşlarını sikmekten daha uygun görmüş yazardır.
bir de oyun muhabbeti zordur kesin.
- mid.
- mid.
- ilk ben dedim.
- yürü lan mid hero benim ibne!
- ama sen şimdi olur mu ya...
- !?
- yani ben şimdi sana erkek olduğun için erkek desem böyle küfür hoş olur mu?
- n'noluyor lan!?
ulan oyunda bile ne koyuyordur sana bea!
şahsi düşüncem: senin gibi kendini zavallı gösterip çelimsiz ibneleri de gördük, bir erkekten daha da "adam" olabilen eşcinselleri de gördük. mesele o etin hangi cinse kalktığı değil, kişiliktir güzel kardeşim.
bursalı yazar.
yargılanmayı, ya da şöyle diyeyim haksız yere yargılanmayı sevmediğim için başkalarını, hakkında bir şey bilmeden yargılamaya hep soğuk bakmışımdır. fakat, çevremde düşünceleri belli ve çok yanlış insanlarla karşılaşıyorum. herhangi birisini, herhangi bir cinsi veya topluluğu suçlama ya da aşağılama amacı taşımadım hiçbir zaman taşımam da. sadece kendimi ve benim gibileri açıklamayı ve olduğu kadar da insanları empatiye yönelterek eşcinsellerin hissettiklerini, yaşadıklarını anlamalarını sağlamaya çalıştım. elbette eşcinsellerin arasında sapkın insanlar da vardır bunu inkar edemem, fakat eşcinsel olmayanların arasında yok mudur? tabii ki vardır, fakat bundan dolayı hiçbir topluluğu suçlamam sadece o kişiden bahsederim ve genel konuşmam. kendimi acındırma gibi amacım da yok sadece eşcinselleri anlamanız için biraz empatiye başvurmak istedim ne kadar başarılı olduğum bilemem fakat kesinlikle kin kusulmayı hak etmediğimi belirtmek isterim. homofobik insanların (not:homofobik değilim diye entry'e başlayıp da homoseksüelleri iğrenç ucubeler olarak tanımlamaya eğilimli arkadaşlar size tarafımdan güzel bir ya heeeeeeee hediye etmek istiyorum) homofobisini kırmaya çalışmak için girdim çoğu entry'mi, yöntemim de birilerini suçlamaktan ziyade sürekli ortalıkta dönen tabuların tam tersinin gerçekleştiğini düşündürerek hepimizin insan olduğunu, hepimizin eşit olduğunu ve onların da bu durumda olabileceğini anlatmaktı. yazdıklarımı yanlış anlayıp kin kusanlar evet oldu, fakat hiçbiri de beni yıldıramayacak sonuçta benim hayatımı hiçkimse yargılayamaz; benim de kimseyi yargılama gibi bir amacım yok. her neyse yazdıklarımı anlayanlar anlamayanlara anlatsın deyip konuyu kapatırım. bunların yanı sıra evet lol oynuyorum ve asla mid or feed mantığıyla girmedim oyuna, elimden geldiğince esnek davranmaya çalıştım. soloya gittiğim de oldu adc, mid ve support da oynadım. jungle'da kötüyüm bir tek bunu da düzgün bir şekilde söylerim her oyuna girdiğimde, he bazen jungle kalır elimden geldiğince oynamaya çalışırım orası ayrı neyse. kimseye oyunda küfretme taraftarı değilim gerçek hayatta olduğu gibi, oyunda da altın 5 ligindeyim oyun hakkında daha fazla açıklama yapmama gerek yok sanırım. kimin kime koyduğu inanın umrumda değil herkes yapsın istediğini banane. gidip de kimsenin suratına kin kusmam dert etmesin kimse.
edit: şu anda altın 1 ligindeyim, platin'e geçmek için iki kere seriye çıktım sonra düştüm evet biraz zor çıkması.
edit2: elmas 5 lig.
edit: şu anda altın 1 ligindeyim, platin'e geçmek için iki kere seriye çıktım sonra düştüm evet biraz zor çıkması.
edit2: elmas 5 lig.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar