bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
(#16050169) çok ğüzel yazmışsın arkadaş.çıkar yiyim şu taşakları
birçok heteroseksüelden daha delikanlı, insancıl, değerli kalbi temiz, önyargıları yıkan değerli yazardır.
(bkz: hoşgeldin harun abi)
(#16050169)
'övme şunları güzel kardeşim' demek istediğim arkadaştır. bana zamanında 'sana bir kızdan daha iyi dakikalar yaşatabilirim' diyeni bile oldu. 3 ay sokağa çıkamadım ben bu ipneler yüzünden gardaş.
'övme şunları güzel kardeşim' demek istediğim arkadaştır. bana zamanında 'sana bir kızdan daha iyi dakikalar yaşatabilirim' diyeni bile oldu. 3 ay sokağa çıkamadım ben bu ipneler yüzünden gardaş.
peşin not: homofobik değilim.
(#16050169) kendi gözünden eşcinselleri tanımlamış yazar. eşcinselleri toz pembe kişilikler olarak anlatmaya çabalamış. arkadaş çevresi zayıf sanırım. bunların yanı sıra lol oynadığını düşündüğüm, eşcinsel olduğunu da düşündüğüm yazardır. ayrıca formatı sikip başkalarının keyfini kaçırmayı, eşcinsel arkadaşlarını sikmekten daha uygun görmüş yazardır.
bir de oyun muhabbeti zordur kesin.
- mid.
- mid.
- ilk ben dedim.
- yürü lan mid hero benim ibne!
- ama sen şimdi olur mu ya...
- !?
- yani ben şimdi sana erkek olduğun için erkek desem böyle küfür hoş olur mu?
- n'noluyor lan!?
ulan oyunda bile ne koyuyordur sana bea!
şahsi düşüncem: senin gibi kendini zavallı gösterip çelimsiz ibneleri de gördük, bir erkekten daha da "adam" olabilen eşcinselleri de gördük. mesele o etin hangi cinse kalktığı değil, kişiliktir güzel kardeşim.
(#16050169) kendi gözünden eşcinselleri tanımlamış yazar. eşcinselleri toz pembe kişilikler olarak anlatmaya çabalamış. arkadaş çevresi zayıf sanırım. bunların yanı sıra lol oynadığını düşündüğüm, eşcinsel olduğunu da düşündüğüm yazardır. ayrıca formatı sikip başkalarının keyfini kaçırmayı, eşcinsel arkadaşlarını sikmekten daha uygun görmüş yazardır.
bir de oyun muhabbeti zordur kesin.
- mid.
- mid.
- ilk ben dedim.
- yürü lan mid hero benim ibne!
- ama sen şimdi olur mu ya...
- !?
- yani ben şimdi sana erkek olduğun için erkek desem böyle küfür hoş olur mu?
- n'noluyor lan!?
ulan oyunda bile ne koyuyordur sana bea!
şahsi düşüncem: senin gibi kendini zavallı gösterip çelimsiz ibneleri de gördük, bir erkekten daha da "adam" olabilen eşcinselleri de gördük. mesele o etin hangi cinse kalktığı değil, kişiliktir güzel kardeşim.
bursalı yazar.
yargılanmayı, ya da şöyle diyeyim haksız yere yargılanmayı sevmediğim için başkalarını, hakkında bir şey bilmeden yargılamaya hep soğuk bakmışımdır. fakat, çevremde düşünceleri belli ve çok yanlış insanlarla karşılaşıyorum. herhangi birisini, herhangi bir cinsi veya topluluğu suçlama ya da aşağılama amacı taşımadım hiçbir zaman taşımam da. sadece kendimi ve benim gibileri açıklamayı ve olduğu kadar da insanları empatiye yönelterek eşcinsellerin hissettiklerini, yaşadıklarını anlamalarını sağlamaya çalıştım. elbette eşcinsellerin arasında sapkın insanlar da vardır bunu inkar edemem, fakat eşcinsel olmayanların arasında yok mudur? tabii ki vardır, fakat bundan dolayı hiçbir topluluğu suçlamam sadece o kişiden bahsederim ve genel konuşmam. kendimi acındırma gibi amacım da yok sadece eşcinselleri anlamanız için biraz empatiye başvurmak istedim ne kadar başarılı olduğum bilemem fakat kesinlikle kin kusulmayı hak etmediğimi belirtmek isterim. homofobik insanların (not:homofobik değilim diye entry'e başlayıp da homoseksüelleri iğrenç ucubeler olarak tanımlamaya eğilimli arkadaşlar size tarafımdan güzel bir ya heeeeeeee hediye etmek istiyorum) homofobisini kırmaya çalışmak için girdim çoğu entry'mi, yöntemim de birilerini suçlamaktan ziyade sürekli ortalıkta dönen tabuların tam tersinin gerçekleştiğini düşündürerek hepimizin insan olduğunu, hepimizin eşit olduğunu ve onların da bu durumda olabileceğini anlatmaktı. yazdıklarımı yanlış anlayıp kin kusanlar evet oldu, fakat hiçbiri de beni yıldıramayacak sonuçta benim hayatımı hiçkimse yargılayamaz; benim de kimseyi yargılama gibi bir amacım yok. her neyse yazdıklarımı anlayanlar anlamayanlara anlatsın deyip konuyu kapatırım. bunların yanı sıra evet lol oynuyorum ve asla mid or feed mantığıyla girmedim oyuna, elimden geldiğince esnek davranmaya çalıştım. soloya gittiğim de oldu adc, mid ve support da oynadım. jungle'da kötüyüm bir tek bunu da düzgün bir şekilde söylerim her oyuna girdiğimde, he bazen jungle kalır elimden geldiğince oynamaya çalışırım orası ayrı neyse. kimseye oyunda küfretme taraftarı değilim gerçek hayatta olduğu gibi, oyunda da altın 5 ligindeyim oyun hakkında daha fazla açıklama yapmama gerek yok sanırım. kimin kime koyduğu inanın umrumda değil herkes yapsın istediğini banane. gidip de kimsenin suratına kin kusmam dert etmesin kimse.
edit: şu anda altın 1 ligindeyim, platin'e geçmek için iki kere seriye çıktım sonra düştüm evet biraz zor çıkması.
edit2: elmas 5 lig.
edit: şu anda altın 1 ligindeyim, platin'e geçmek için iki kere seriye çıktım sonra düştüm evet biraz zor çıkması.
edit2: elmas 5 lig.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar