bugün

Neden gaga ? neden you and i a klip çektin de buna çekmedin ? albümün en hit olmaya uygun şarkısı buydu oysa ki.
türkçedeki 'bok' sözcüğünü karşılar.

I don't speak German
Almanca konuşamıyorum
But i will if you like
Ama istersen yapabilirim
Ich bin mir absolut klar
Ben kesinlikle açık değilim

Ich trag den Namen Mother Monster
Benim adım Mother Monster
I wish we all could be blind
Keşke hepimiz kör olsak
It become easy out there
Bu kolay orada olur

I'll take you out tonight
Bu gece seni dışarı çıkaracağım
Do whatever you like
Dilediğini yap

Scheiße be mine
Bu benim için kötü olur
Scheiße be mine
Bu benim için kötü olur
Scheiße be mine
Bu benim için kötü olur.
lady gaga'nın yoü and i'dan sonra çıkacak olan single'ı.
klibi dehşet olacak şimdiden bellidir.
açık ara farkla born this way albümünün en başarılı şarkısıdır. ayrıca klibi çekilse fena halde dans figürlerinin yer alacağını tahmin etmek hiç de zor olmaz. şarkıyı dinlerken almancayı yeni öğrenmiş bir ingiliz söylüyormuş hissi yaratıyor.
Seneye bu sıralarda Lady Gaga' nın konserinde bağırarak söylemek için ezberlenilen şarkı. *
(bkz: şaziye).
Lady Gaga' bın Born this way albümünden bir parça. Ancak şunu söylemeliyim ki tam doğrusunu bulamazsınız. almanca ile ing.ce leri birleştirmeniz lazım. ~götümden ter aktı ayarlamak eklemem buraya son halini
I don't speak German~
But i can if you like
(like like like)

Ich bin mir absolut klar
Ich trag den Namen Monster
I wish we all could be blind
It become easy (easy) out there

I'll take you out tonight
Do whatever you like
Scheiße-scheiße be mine, Scheiße be mine.
Scheiße be mine.
Lady Gaga Scheibe lyrics found on
Put on a close night
Do whatever you like
Scheiße-scheiße be mine, Scheiße be mine.
Scheiße be mine.

I I I I
(oh oh oh oh oh)

I don't speak German
But i will if you like

Ich bin mir absolut klar
Ich trag den Namen Monster
I wish we all could be blind
It become easy (easy) out there
10 dakikalık extended remix versiyonu yayınlanmış olan şarkı.
[null http://gagadaily.com/2011...a-scheise-extended-remix/]
lady gaga'nın thierry mugler'ın moda showunda kullanılmak üzere born this way albümünden remixlediği şarkı. şarkının büyük kısmında lady gaga alman aksanıyla ingilizce konuşuyor. dikkatli dinlenirse fark edilir. ayrıca b yerinde almancada 'se' diye okunan bir harf var.*
[null http://gagadaily.com/2011...ixes-born-this-way-track/]
© copyright 2005 - 2026