güzel bir uygulama olup, yazar arkadaşlarımdan imza atıp, attırmasını beklediğim uygulamadır.

http://savethearctic.org/
doğaya karşı biraz sevgisi olan insanın katılacağı uygulama..
yamulmuyosam imza kampanyasının bitmesine az kalmıştır.para bağışlamıyorsanız bile en azından orda imzanızın yer alması belkide geleceğimizi değiştirecektir. http://www.savethearctic.com
herkese yaymaya çalışsam da 2 satır bilgi vermekten aciz yaratıklarla muhatap olduğumu fark etmeme sebep olan yardım kampanyası.
© copyright 2005 - 2026