ANtoien de saintin yazdığı romandır. insan bunu okurken kendini o kokpitin soğuk havası içinde titrerken buluyor. eğer bir kamikazeden daha çaresiz birinin olup olmadığını merak ediyorsanız bu kitabı henüz okumadınız demektir.
Valla cok isterim. Hayatimda en mutlu oldugum anlardan birisi olur galiba.
© copyright 2005 - 2026