bugün

sapıkları ve abazanları yaşatma ve dayanışma derneği. *
önce birbirleriyle dayanışıyorlar, zor zamanlar için politika buymuş, ama maddeleri niye cama asıyorlar, milllete orda burda ilan ediyorlar anlamış değilim, teşhircilik düsturu gereği sanırım..
resmi sitesi mevcut olan dernek.
http://31cekmeyontemleri.com
© copyright 2005 - 2026