bugün

sapıkder

önce birbirleriyle dayanışıyorlar, zor zamanlar için politika buymuş, ama maddeleri niye cama asıyorlar, milllete orda burda ilan ediyorlar anlamış değilim, teşhircilik düsturu gereği sanırım..
© copyright 2005 - 2026