bugün

içeriğinde kimyasal bulunmayan, kedim için uzun araştırmalarım ve deneyimlerim sonucu bulduğum almanya'da üretilen güvenilir mama.
Veterinerimin tavsiyesi üzerine n&d ve hills kullandım. Ikisinden de hiç memnun kalmadık. Özellikle hills çok yağlı ve iştah arttırıyor. Sanabelle mamayı kedim sadece doyacağı kadar yiyip bırakıyor, bir çok çeşidi mevcut, tüyleri de, kedim de çok sağlıklı ve enerjik tavsiye ederim.
Kitten içeriği şöyledir;

Taze kanatlı eti, mısır, arpa, hayvansal yağ, karaciğer (kurutulmuş), kıkırdaklar (kurutulmuş), balık unu, hidrolize et, taze et, toz yumurta (kurutulmuş), pancar küspesi (şeker kaldırıldı), keten tohumu, maya (kurutulmuş), balık yağı, potasyum klorür, kızılcık (kurutulmuş), yaban mersini (kurutulmuş), midye tozu (NZ) yeşil dudaklı midye özü max. % 0.25 (besinsel kıkırdak oluşumu ve fonksiyonu destekler), hindiba, kadife çiçeği çiçek (kurutulmuş) yucca özü (kurutulmuş).

ANALiZ DEĞERLERi
HAM PROTEIN
34,00 %
HAM YAĞ
21,50 %
HAM LIF
2,00 %
HAM KÜL
7,00 %
KALSIYUM
1,15 %
FOSFOR
1,00 %
MAGNEZYUM
0,07 %

KG BAŞINA ViTAMiN:
VITAMIN A
25.000 I.E.
VITAMIN D3
1.500 I.E.
VITAMIN E
600 mg
BAKIR
10 mg
TAURINE
2.000 mg
ANTiOKSiDAN iLE (EC-iLAVE)

Veteriner şişirmesi piyasa mamalarından (hills, royal canin, proplan, n&d(içeriği şaibeli mama) ) çok daha kalitelidir.

acana içerik bakımından çok daha zengin olduğu için ben acana'ya geçtim.

(bkz: sağlıklı kedi maması)
© copyright 2005 - 2026