bugün

sanabelle

içeriğinde kimyasal bulunmayan, kedim için uzun araştırmalarım ve deneyimlerim sonucu bulduğum almanya'da üretilen güvenilir mama.
Veterinerimin tavsiyesi üzerine n&d ve hills kullandım. Ikisinden de hiç memnun kalmadık. Özellikle hills çok yağlı ve iştah arttırıyor. Sanabelle mamayı kedim sadece doyacağı kadar yiyip bırakıyor, bir çok çeşidi mevcut, tüyleri de, kedim de çok sağlıklı ve enerjik tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026