bugün

adında "samsung" geçtiği için ön yargılı davranıp hiç bir zaman indirmeyeceğim tarayıcı.
Hem hizlidir hem de reklam engeller.adinin samsung olduguna bakmayin piyasadaki cogu browserdan iyi.
çok kaliteli ve kullanışlı yıllardır crohome kullanan biri olan ben dahil samsung tarayıcı ya geçmeyi daha doğru buldum.
Telefonu kasmayan,oldukça stabil tarayicidir. Samsung'a dair sevdiğim tek şeydir.
© copyright 2005 - 2026