Başta çok takdir ediyordum..

Sonra milletin açıklarını bulup göt etme işlerine meraklı olduğunu görünce yazdıklarını okumama troll görmeye başladım...
Kendisi amerikada yaşıyor muhtemelen.Biraz sohbet etme fırsatı yakaladım.Ama düşüncelerinin bozuk olması üzücü durumdur.Hiristiyan olduğu söyleniyor ancak ateistleri savunuyor.Bir hiristiyan olarak dini inancı zayıf sanırım.Ateistmisin,hiristiyan mı önce onu bilelim.
iki lafı bir araya getirebilen her yazar baş tacı edilmelidir.
© copyright 2005 - 2026