bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- balkonu camla kaplatmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- bir gün ölecek olmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- milli takımımızın balonu patladı7
- 22 haziran 20262
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
Renault symbol yerine üretimine başlanan, temmuz 2021'de türkiye'de satışıma başlanacak b segment sedan otomobil.
görsel
görsel
Renault' un symbol yerine getirdigi yeni b segment sedani. Zaten son symboller dacia idi. Turkiyede symbol olarak satilmaktaydi. Uretim yeri bursa mi yoksa brezilya mi olacak bakacagiz ?
laguna ve megan dan sonra ne yapsa onlar kadar iyi olmazmış gibi geliyor çünkü dünyada otobomil dizayncılarının izlediği trend çok .oktan.
trend değişmedikçe maybach tan başka araba alamiyciim, maalesef.
trend değişmedikçe maybach tan başka araba alamiyciim, maalesef.
en düşük paket fiyatı 167 bin tl olan araç. ölü doğum. bu fiyatı verene kadar egea alır geçer millet.
2021 model broadway'dir, teybi bile yok, evet.
bana taliant tutmayacak gibi geliyor. yaşlı dayılar ne anlar bluetooth falan, teypsiz araba mı olur lan.
aslında radyosuz değil, radyo sanırım yol bilgisayarından ayarlanmakta.
maliyetten kısmak adına otomobil tarihindeki en vizyonsuz şeyi yapmışlar.
bunu yapan yarın 1955-1960'lardaki gibi sağ dikiz aynasını da kaldırır.
çok sert eleştirdiğimiz fiat egea bundan fersah fersah ileri bir araçtır.
üstelik de buna rağmen fiyatı daha uygundur.
taliant tabiri caizse geri kalmış doğu avrupa ülkelerine sunulan bir araçtan da ziyade afrika ve güneydoğu asya'ya sunulan araçlara benzemiş.
demek ki bu kadar düştük.
maliyetten kısmak adına otomobil tarihindeki en vizyonsuz şeyi yapmışlar.
bunu yapan yarın 1955-1960'lardaki gibi sağ dikiz aynasını da kaldırır.
çok sert eleştirdiğimiz fiat egea bundan fersah fersah ileri bir araçtır.
üstelik de buna rağmen fiyatı daha uygundur.
taliant tabiri caizse geri kalmış doğu avrupa ülkelerine sunulan bir araçtan da ziyade afrika ve güneydoğu asya'ya sunulan araçlara benzemiş.
demek ki bu kadar düştük.
Renault her zaman fiyatlarını filo satışlarına göre belirler. Beş para etmez arabalara dünya para ister. Satışların çoğunu filodan indirimli yaptığı için fiyatları şişirir. Lakin bu taliantın fiyatı bu mantıkla bile bakınca saçma. Şu arabanın fiyatının 150 bini görmemesi lazım.
renault un yeni süper tasarımlı dopdolu yer uçağı. fiyat performans arabası. deermişim. bu nedir neye hizmet piyasaya sürülmüş ve bu fiyat istenmiştir. gerçekten anlamak zor. renault kullanıcısı olan bendeniz dahi nasıl yadırgamıştır anlatamam. toros faciasından sonra markanın imajına en ciddi zararı verecek platform gibi duruyor. beğenmediğimiz fiat egea dan sonra söylenebilir ki beterin de beteri varmış.
Fiat egea'nın adını şununla birlikte anmak için önce bir besmele çekip tevbe istifar edilip ondan sonra egea'nın adı söylenmeli.
genel olarak güzel arabadır, fakat orta ekran emanet gibi durmasaydı göğüste genel bütünlük sağlanabilirdi.
tüm eleştiriler radyo yok muhabbetinden sonra başladı.
aslında var. telefona uygulamasını indirip, arabaya bağlayarak kullanıyorsun.
hoş mu? değil.
maliyetten kısmak adına yapılmış ama hoş değil.
ayrıca bu araba yalnız türkiye'de satılmıyor.
avrupa'da da satılmakla birlikte avrupa'daki dacia logan'ın birebiri.
türkiye'de ise dacia sandero'nun sedanı olmakla birlikte bildiğim kadarıyla sandero'larda maliyetten kaçmak adına bu denli bir abartı söz konusu değil.
ve en baz paketi halen fiat egea'dan, hyundai i20'den 20-25 bin lira daha pahalı.
bu fiyatlara araç alacak olsam daha önce sayısız kez eleştirdiğim egea'yı düşünmeden alırım.
hoş egea vs taliant değil, egea vs renault clio olsa yine egea derim.
aslında var. telefona uygulamasını indirip, arabaya bağlayarak kullanıyorsun.
hoş mu? değil.
maliyetten kısmak adına yapılmış ama hoş değil.
ayrıca bu araba yalnız türkiye'de satılmıyor.
avrupa'da da satılmakla birlikte avrupa'daki dacia logan'ın birebiri.
türkiye'de ise dacia sandero'nun sedanı olmakla birlikte bildiğim kadarıyla sandero'larda maliyetten kaçmak adına bu denli bir abartı söz konusu değil.
ve en baz paketi halen fiat egea'dan, hyundai i20'den 20-25 bin lira daha pahalı.
bu fiyatlara araç alacak olsam daha önce sayısız kez eleştirdiğim egea'yı düşünmeden alırım.
hoş egea vs taliant değil, egea vs renault clio olsa yine egea derim.
Clio*taliant.
Sadece isim değiştirip durdular. Çünkü clio kötü imaj bırakınca, symbol ismini verdiler, symbol'da kötü imaj bırakınca şimdi de taliant diyorlar. Yeminle bu hepsinden rezil.
Ulan herifler herşeyinden kısmışlar. En full paketinde bile birçok yerinde döşeme yok.
Renault bu modeli anca anlaşmalı oldukları askeriyeye ekip taşıtı olarak verirler. Başka da kimse almaz. Alan net kerizdir.
Sadece isim değiştirip durdular. Çünkü clio kötü imaj bırakınca, symbol ismini verdiler, symbol'da kötü imaj bırakınca şimdi de taliant diyorlar. Yeminle bu hepsinden rezil.
Ulan herifler herşeyinden kısmışlar. En full paketinde bile birçok yerinde döşeme yok.
Renault bu modeli anca anlaşmalı oldukları askeriyeye ekip taşıtı olarak verirler. Başka da kimse almaz. Alan net kerizdir.
Enayiler için bir otomobil üretildiyse o da renault taliant tır.
tamam bu araçlarla hız yapılmaz ama 2022'de 0-100 15 saniye nedir yahu. *
eskiden renault bayiinde çalışan bir akrabam dahi egea'nın görüntü olarak daha heybetli olduğunu, donanım olarak daha dolu olduğunu söylüyor.
ona göre taliant'ın ön plana çıktığı konu malzeme kalitesi.
ikisi de alt kalite malzemelere sahip olsa da; taliant'ın parça kalitesinin daha uzun ömürlü olduğunu, daha sorunsuz bir model olacağını aradaki farkın 10 sene sonra ortaya çıkacağını söyledi.
bakalım.
eskiden renault bayiinde çalışan bir akrabam dahi egea'nın görüntü olarak daha heybetli olduğunu, donanım olarak daha dolu olduğunu söylüyor.
ona göre taliant'ın ön plana çıktığı konu malzeme kalitesi.
ikisi de alt kalite malzemelere sahip olsa da; taliant'ın parça kalitesinin daha uzun ömürlü olduğunu, daha sorunsuz bir model olacağını aradaki farkın 10 sene sonra ortaya çıkacağını söyledi.
bakalım.
symbol bundan daha iyiydi. ve daha doluydu. arabada radyo yok amk. motor desen kötü. bizim 86 kartal bunu havada karada tokatlar.
ladyboy gibi bir şey...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar