bugün

eskiden * taşlıtarla-vezneciler arası dolmuş yaparlardı. tipsiz ama sevimliydi. hatırlayanlar vardır mutlaka:
http://farm1.static.flick...916088_d7e330b0a5.jpg?v=0
fotoğrafta görülen tipsiz mi tipsiz renault modelidir.
http://www.motorstown.com...es/renault-golette-02.jpg
içi dar olduğundan 302 benzeri yapma kasalar konarak büyütülen bir örneği çiçek abbastaki Şakirin arabası olarak gördüğümüz bu ne lan ford tüü renocuyuz oğlum biz repliğinin içinde yer alan minibüs.bir diğer adı deve reno. .
zamanında istanbul'un kahrını çeken minibüslerdir. halk arasındaki adı "balta burun reno" dur.
görsel
© copyright 2005 - 2026