bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- kolu kıllı kız4
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- bir insanı sevmek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- velvet13
- fas6
- guyana4
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yaşamak üzerine2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşure günü3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- moğolistan2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- anın fotoğrafı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- cezayir2
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
Abimin 1995 modelini 13500 liraya aldığı otomobil.
deli fişekdir.
mandallı vitesinden sert debriyajına kadar sevilesidir.
mandallı vitesinden sert debriyajına kadar sevilesidir.
3 senedir entry girilmeyen başlık. *
Eskiden bizde de vardı bundan, severdim.
1998, gri, sedan.
Sanırım 12 sene önce.
Bugün dayımınkini sürerek nostalji yaşadım.
1998, beyaz, sedan.
Bana denk gelenleri hep 1998 modeldi.
Bunun %75'inde kronik hararet problemi vardır.
Çözülmesi çok güçtür, illallah ettirir. Denk gelindiğinde kaçınız. *
Hararet problemi olmayanları güzeldir.
Diğer yaşıt renault modellerine göre kibardır.
Her yola gelir, kolay kolay farklı bir arıza çıkarmaz.
Çıkarsa da ucuz yollu halledilir.
görsel
görsel
Eskiden bizde de vardı bundan, severdim.
1998, gri, sedan.
Sanırım 12 sene önce.
Bugün dayımınkini sürerek nostalji yaşadım.
1998, beyaz, sedan.
Bana denk gelenleri hep 1998 modeldi.
Bunun %75'inde kronik hararet problemi vardır.
Çözülmesi çok güçtür, illallah ettirir. Denk gelindiğinde kaçınız. *
Hararet problemi olmayanları güzeldir.
Diğer yaşıt renault modellerine göre kibardır.
Her yola gelir, kolay kolay farklı bir arıza çıkarmaz.
Çıkarsa da ucuz yollu halledilir.
görsel
görsel
Evin ikinci aracı.
dürüst olmak gerekirse şehir içi kullanımda sıkıntı çıkarmayan, yeterli düzeyde bir araç.
hoşuma gitti.
rampalarda hararet yapmaya eğilimli. yaylaya gidilecek cinsten bir araç değil.
ama şehir içinde sıkıntısı yok.
şehirler arası yolda ise 110-120 km hızdaki sürüşte bir sorunu yok.
130-140'tan itibaren kontrolsüz hissettirmeye başlıyor. zaten en fazla yapabileceği de 160, taş çatlasın 170'tir.
yaşıtı araçlarına göre içi ferah olması çok güzel bir etken.
1.85 boy ve üzeri arkadaşlar kastettiğim şeyi anlamışlardır. *
edit: unutmadan, klima var. güzel de çalışıyor. ama..
çalışıyorken aracın çekişi ciddi oranda düşüyor.
bu sebeple en önemli donanım klima değil; hidrolik direksiyon. *
o yüzden klimalı diye 5 bin lira fazla vermeye gerek yok, pek bir işe yaramayacaktır.
görsel
görsel
görsel
dürüst olmak gerekirse şehir içi kullanımda sıkıntı çıkarmayan, yeterli düzeyde bir araç.
hoşuma gitti.
rampalarda hararet yapmaya eğilimli. yaylaya gidilecek cinsten bir araç değil.
ama şehir içinde sıkıntısı yok.
şehirler arası yolda ise 110-120 km hızdaki sürüşte bir sorunu yok.
130-140'tan itibaren kontrolsüz hissettirmeye başlıyor. zaten en fazla yapabileceği de 160, taş çatlasın 170'tir.
yaşıtı araçlarına göre içi ferah olması çok güzel bir etken.
1.85 boy ve üzeri arkadaşlar kastettiğim şeyi anlamışlardır. *
edit: unutmadan, klima var. güzel de çalışıyor. ama..
çalışıyorken aracın çekişi ciddi oranda düşüyor.
bu sebeple en önemli donanım klima değil; hidrolik direksiyon. *
o yüzden klimalı diye 5 bin lira fazla vermeye gerek yok, pek bir işe yaramayacaktır.
görsel
görsel
görsel
Yüzüne bakılabilir olanları 50 bin lira olan otomobil. 5-6 yıl önce 10 bin küsur liraya satılıyordu.
megane almaya parası yetmeyenler için ikinci alternatif. türkiye şartlarında alınabilecek bir araç. bildiğiniz üzere şartlar pek iyi değil...
Birinci derecede akrabanız oto tamircisi değilse bulaşmayın...
Fiyatına göre çok mantıklı olsa da genelinde kronik hararet sorunu vardır.
Çok yokuş, zorlama sevmez.
Sanırım tek istisnası alize modelleri idi.
Kronik problemi olmasın 2005 clio'lardan yine kötü araba değil ama maalesef.
Bu sebeple piyasası uygun.
ilginç bir şekilde yaygın bir 2. El pazarı da mevcut.
Çok yokuş, zorlama sevmez.
Sanırım tek istisnası alize modelleri idi.
Kronik problemi olmasın 2005 clio'lardan yine kötü araba değil ama maalesef.
Bu sebeple piyasası uygun.
ilginç bir şekilde yaygın bir 2. El pazarı da mevcut.
megane 1 ile aynı platform üzerine kurulu bir araçtır. megane 1'in abisidir.
piyasası uygundur. rahat alınıp satılabilir.
ama yazarlardan anladığım kadarıyla alınacak araç değil. hararete meyilli olmakla beraber yokuşlarda zorlanıyormuş.
şahsen astra f veya ford escort'u tercih ederdim.
piyasası uygundur. rahat alınıp satılabilir.
ama yazarlardan anladığım kadarıyla alınacak araç değil. hararete meyilli olmakla beraber yokuşlarda zorlanıyormuş.
şahsen astra f veya ford escort'u tercih ederdim.
Aslında oldukça sağlam bir arabadır dönemine göre. Energy motor olanlarının yakıt tüketimi uygun. 1.9 d atmosferik kara dizeldir basarsın gitmez ama yakıtı düşüktür. 1.8 olanları çok iyidir bunların özellikle. Yanlış hatırlamıyorsam 1.8’ler ve cabriolar fransadan ithaldi.
Donanımlara gelirsek;
beymen club- koltukları özel bir kumaştan yapılmıştı
number1- cd çalara ve özel bir ses sistemine sahipti
alize- kliması olan versiyondu
rte- eyyy diğer donanımlar. siz kimsiniz ya!? bunlar afedersiniz monşer
Donanımlara gelirsek;
beymen club- koltukları özel bir kumaştan yapılmıştı
number1- cd çalara ve özel bir ses sistemine sahipti
alize- kliması olan versiyondu
rte- eyyy diğer donanımlar. siz kimsiniz ya!? bunlar afedersiniz monşer
bu araçların isimlerine ithafen birkaç enteresan donanımları vardı.
Rl- en baz donanım. Kapılar bile merkezi kilit değildi.
Rt- orta donanım.
beymen club- koltukları özel bir kumaştan yapılmıştı
number1- cd çalara ve özel bir ses sistemine sahipti
alize- kliması olan versiyondu
rte- eyyy diğer donanımlar. siz kimsiniz ya!? bunlar afedersiniz monşer.
Rl- en baz donanım. Kapılar bile merkezi kilit değildi.
Rt- orta donanım.
beymen club- koltukları özel bir kumaştan yapılmıştı
number1- cd çalara ve özel bir ses sistemine sahipti
alize- kliması olan versiyondu
rte- eyyy diğer donanımlar. siz kimsiniz ya!? bunlar afedersiniz monşer.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar