renault 19

3 senedir entry girilmeyen başlık. *

Eskiden bizde de vardı bundan, severdim.
1998, gri, sedan.
Sanırım 12 sene önce.

Bugün dayımınkini sürerek nostalji yaşadım.
1998, beyaz, sedan.
Bana denk gelenleri hep 1998 modeldi.

Bunun %75'inde kronik hararet problemi vardır.
Çözülmesi çok güçtür, illallah ettirir. Denk gelindiğinde kaçınız. *

Hararet problemi olmayanları güzeldir.
Diğer yaşıt renault modellerine göre kibardır.

Her yola gelir, kolay kolay farklı bir arıza çıkarmaz.
Çıkarsa da ucuz yollu halledilir.

görsel
görsel
© copyright 2005 - 2026