bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
(#25701925) bu kim lan?
ulan galiba tanıdık bu dediğim yazar. hayırlısı.
Çakma Freud. Evet.
(bkz: sigmund freud)
kötü yazıyor. diyalog ve üslup sıfır. ayrıca çakma cool demiş. kanıtla desem, çuval dolusu para görmüş fakir gibi dilini yutmuş vaziyette susup kalacak. bilip bilmeden insanlara iftira atan tiplere ifrit oluyorum yalansızım!
(bkz: natalieflyyn/#25726297) ile
nataliefln. natalyiefnn.. nataliefynn... her neyse amk.
o'na fena yürümüştür.
nataliefln. natalyiefnn.. nataliefynn... her neyse amk.
o'na fena yürümüştür.
on birinci nesil yazar, mesaj kutumu sevdiğim şarkı ile yeşillendirmiş. kendisine çok çok selamlar. selametle.
güzel bir şarkı göndermiş yazar. teşekkür ettim.
Herkese sarki gonderiyor sanirim ancak benim ki olmamis sabah uyandigim anda bunalima girdim.
sabırlı yazar.
Bu kim lan?
Nick hortlatmış durduk yere. Herifin dünyası burada üç beş kişinin verdiği karmaya endksli amk.
He sığ he. Uzun uzun boş yazacağına kısa ve öz yazacaksın tosunum.
Nick hortlatmış durduk yere. Herifin dünyası burada üç beş kişinin verdiği karmaya endksli amk.
He sığ he. Uzun uzun boş yazacağına kısa ve öz yazacaksın tosunum.
kaşındığı için kaşıdığım yazar. dünkü bebe gelmiş zırlıyor aklınca. verdik biberonunu.
(bkz: on birinci nesil çaylak)
(bkz: on birinci nesil çaylak)
sevip saydıgım bir abim, canım cigerim. hayırlı haberlerini almış bulunup darısı başıma diyorum ayrıca son halimi görüp çok tatlı olmuşun niye bu kadar tatlı oldun deyince beni sevindirip nerdeyse mezdeke eşliginde oynatıyordu..
''senin gibiler benim klasmanımda değilsiniz'' diyen, ama ''ver adresini gelmeyen şöyle olsun'' diyen ayak takımı. bizim gibilerin sizin gibi ayak takımıyla işi olamaz tosun. hadi sen lise çıkışında kız kes, kavgaya falan gir, burası aşar seni.
Benimle uğraşarak ego tatmini yapmaya çalışan çömez. Cahillik başa bela. "Eki eki çaylak oldu" diye ortalıkta cirit atacak kadar da çocuk. Ama sonra ne oldu? Kendisi çaylak oldu.* Ne demişler; kazanacağınıza en emin olduğu uz an, en savunmasız olduğunuz andır.
Edit: evet şimdi benim niclaltımda veya kendi nickaltında savunma sıçacak kendisi. Bekleyip görelim. Gbl.
Edit: evet şimdi benim niclaltımda veya kendi nickaltında savunma sıçacak kendisi. Bekleyip görelim. Gbl.
Olayları tam bilmiyorum da biri sözlükte donuyla video çekip kızlara atmış bildiğim kadarıyla. Bu eleman da o çocuğu öyle bir savunuyor ki, feyk hesap büyük ihtimal.
alpersef'in ta kendisi. bu kadar belli etmeseydin bari lan. adamı (yani kendisini) bir savunuyor, insan babasını böyle savunmaz asdjk.
edit: adamın diğer feyki de geldi beyler. ''hayat cok bayat''. daha 21 entry grmiş, ''haklı bulduğum yazar'' diyor. yeme bizi ercü.*
edit: adamın diğer feyki de geldi beyler. ''hayat cok bayat''. daha 21 entry grmiş, ''haklı bulduğum yazar'' diyor. yeme bizi ercü.*
Kardeş bugun ki aldiğin artilarla bi +25 +30 felan olursun (bkz: swh)
haklı bulduğum yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar