bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- yazarların imza parfümleri14
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- bitcoin2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kadınların yanlış yapması3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- allah2
- am okşama4
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- sözlük kızlarının vücutları15
(#25701925) bu kim lan?
ulan galiba tanıdık bu dediğim yazar. hayırlısı.
Çakma Freud. Evet.
(bkz: sigmund freud)
kötü yazıyor. diyalog ve üslup sıfır. ayrıca çakma cool demiş. kanıtla desem, çuval dolusu para görmüş fakir gibi dilini yutmuş vaziyette susup kalacak. bilip bilmeden insanlara iftira atan tiplere ifrit oluyorum yalansızım!
(bkz: natalieflyyn/#25726297) ile
nataliefln. natalyiefnn.. nataliefynn... her neyse amk.
o'na fena yürümüştür.
nataliefln. natalyiefnn.. nataliefynn... her neyse amk.
o'na fena yürümüştür.
on birinci nesil yazar, mesaj kutumu sevdiğim şarkı ile yeşillendirmiş. kendisine çok çok selamlar. selametle.
güzel bir şarkı göndermiş yazar. teşekkür ettim.
Herkese sarki gonderiyor sanirim ancak benim ki olmamis sabah uyandigim anda bunalima girdim.
sabırlı yazar.
Bu kim lan?
Nick hortlatmış durduk yere. Herifin dünyası burada üç beş kişinin verdiği karmaya endksli amk.
He sığ he. Uzun uzun boş yazacağına kısa ve öz yazacaksın tosunum.
Nick hortlatmış durduk yere. Herifin dünyası burada üç beş kişinin verdiği karmaya endksli amk.
He sığ he. Uzun uzun boş yazacağına kısa ve öz yazacaksın tosunum.
kaşındığı için kaşıdığım yazar. dünkü bebe gelmiş zırlıyor aklınca. verdik biberonunu.
(bkz: on birinci nesil çaylak)
(bkz: on birinci nesil çaylak)
sevip saydıgım bir abim, canım cigerim. hayırlı haberlerini almış bulunup darısı başıma diyorum ayrıca son halimi görüp çok tatlı olmuşun niye bu kadar tatlı oldun deyince beni sevindirip nerdeyse mezdeke eşliginde oynatıyordu..
''senin gibiler benim klasmanımda değilsiniz'' diyen, ama ''ver adresini gelmeyen şöyle olsun'' diyen ayak takımı. bizim gibilerin sizin gibi ayak takımıyla işi olamaz tosun. hadi sen lise çıkışında kız kes, kavgaya falan gir, burası aşar seni.
Benimle uğraşarak ego tatmini yapmaya çalışan çömez. Cahillik başa bela. "Eki eki çaylak oldu" diye ortalıkta cirit atacak kadar da çocuk. Ama sonra ne oldu? Kendisi çaylak oldu.* Ne demişler; kazanacağınıza en emin olduğu uz an, en savunmasız olduğunuz andır.
Edit: evet şimdi benim niclaltımda veya kendi nickaltında savunma sıçacak kendisi. Bekleyip görelim. Gbl.
Edit: evet şimdi benim niclaltımda veya kendi nickaltında savunma sıçacak kendisi. Bekleyip görelim. Gbl.
Olayları tam bilmiyorum da biri sözlükte donuyla video çekip kızlara atmış bildiğim kadarıyla. Bu eleman da o çocuğu öyle bir savunuyor ki, feyk hesap büyük ihtimal.
alpersef'in ta kendisi. bu kadar belli etmeseydin bari lan. adamı (yani kendisini) bir savunuyor, insan babasını böyle savunmaz asdjk.
edit: adamın diğer feyki de geldi beyler. ''hayat cok bayat''. daha 21 entry grmiş, ''haklı bulduğum yazar'' diyor. yeme bizi ercü.*
edit: adamın diğer feyki de geldi beyler. ''hayat cok bayat''. daha 21 entry grmiş, ''haklı bulduğum yazar'' diyor. yeme bizi ercü.*
Kardeş bugun ki aldiğin artilarla bi +25 +30 felan olursun (bkz: swh)
haklı bulduğum yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar