bugün

heykele tapan bir cuhapelidir. evet...
Her şey çok güzel olacak nağraları atarak evine damacanayla su taşır. Eved.
taşa taş atmayı dünyanın en kutsal eylemi sananların bundan yakınması ilginç.
Heykel derken? Açık açık yazsaydın ya. Atatürk heykellerini kastettiğini varsayarak yanıt vereyim o halde. Genel olarak troll başlıklara yazmıyorum ama bu seferlik bu kuralı esneteyim.
Tapmak, tapınmak dediğin şey heykele değil de heykeli dikilmiş insanın fikirlerine gösteren saygıdan ve minnetten ibaret.
O heykeli dikilmiş adam olmasaydı işgal altında talan edilmiş ülkede doğmuş olacak kişiler anlayamaz. Boş ver sen.
© copyright 2005 - 2026