bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
bir yazar da daha önce yazmış, dediği gibi kısa ve net ''modern kezban''.
Kitaplarında kendinden obez diye bahsedip normalde 36 beden minnak bir kızdır.
dünyadaki bütün erkekleri abaza bütün kızları kaşar yapan okuyanların ne bulduğunu anlamadığım kişi.
kız olmama rağmen bu kadının kitabını asla almadım almam alanları anlayamıyorum kadın küfürbaz şekilde kendi hayatından sevgilisinden bahsediyo ve kendini yazar sanıyo yazarlığın yanından bile geçemeyecek kişileri yazar yapıyolar bu kadını olurda birgün görürsem hiç durmam dalarım çok sinir oluyorum buna.
hala neden nefes aldığını bilmediğim gereksiz bir insan. o kadar çok ki bunlar, bir de yayınevi oluşturulmuş sırf bu gerizekalıların kitaplarını basmak için. bir de bunların kitaplarını alanlar var. neymiş efendim? "dizüstü edebiyat"mış! edebiyat yapıyorum diye saçma salak şeyler yaz, ülkemin cahil insanları da alsın okusun bunu. oh ne ala!
keşke 140 karakterle sınırlı kalsaydın da biz de onca güzelim kitabın arasında senin sikimsonik kitaplarını görmeseydik.
keşke 140 karakterle sınırlı kalsaydın da biz de onca güzelim kitabın arasında senin sikimsonik kitaplarını görmeseydik.
Kezbanların akıl hocası, ucuz ve kalitesiz yazıları olan kişicik.
bu kezbanın allah beni böyle yaratmış diye bir kitabı vardır. her gördüğümde yaratmaz olaymış diyesim geliyor. allahım sen affet.
ipek ongun un sanal medya şubesi. vakit öldürgeci.
atanamamış atarlı ergen.
Anaaaa çirkinmış la.
At gibi ağzı var affedersiniz.
edebi değeri olmamasına rağmen, kitabına başladığın zamanla bitirdiğin zaman arasında maksimum bir kaç saat olacak hatun kişi.
çirkin ya da güzel olarak değerlendirilmemesi gereken kişi. ha yazmaktan falan haberi yok o ayrı. ama çirkin diye bu kadına saldırmak zavallılık. kadın size dünya güzeliyim demedi değil mi?
ama sikko yazıyor, hatta yazamıyor... çok acı.
ama sikko yazıyor, hatta yazamıyor... çok acı.
kezbanlarca "ikili ilişkiler uzmanı" addedilen.
kendi hemcinslerime etmediğim küfürü bırakmamamı sağlayan kezbanların kraliçesi.
pucca gibi hem dış güzelliğinden hem de iç güzelliğinden nasibini alamamış bir avanak karının bile sevgilileri oluyorsa ben bu erkeklerin ''nefes alsın yeter'' mantalitesine tüküreyim.
--rage post--
seçici olun ulan artık tıynetini siktiğimin ibişleri!!!!!
--rage post--
pucca gibi hem dış güzelliğinden hem de iç güzelliğinden nasibini alamamış bir avanak karının bile sevgilileri oluyorsa ben bu erkeklerin ''nefes alsın yeter'' mantalitesine tüküreyim.
--rage post--
seçici olun ulan artık tıynetini siktiğimin ibişleri!!!!!
--rage post--
yüzünün sadece güzelliğine ya da çirkinliğine laf edilmemesi gereken bir arkadaş. dişleri bayağı bir güzel. insanı sadece dış görünüşüne göre yargılayan kişi zaten andavaldır ne diyelim. olgunlaş biraz. bir şeyler söyleyen bununla da tepki (iyi ya da kötü) alabilen bir insana her şeyi söylemeye hakkımız yok. illa adnan gibi mahkemeci mi olsun... onçün kibar olun biraz, yarak yarak konuşmayın.
birkaç yazısını okudum. vasat denecek düzeyde ama yine de iş görür. popüler kültüre dair bir karakterdir. yaş olmuş comolokko ama hala ergen triplerinde biraz sanırım. olma demiyorum ama hobi olarak ol. sonuçta senin kitabını okurken içinde geçen porno kelimesi yüzünden okul ayağa kalktı bizim ama senin haberin yok tabii ki. çocuklara "ben biraz da rol yapıyorum, hayat hep böyle gitmeyecek" desen çok sevinirim.
bir de kızlara evlenme konusunda verdiği akılları hiç mi hiç beğenmedim. kişisel algılama. sen de fikirlerini belirtiyorsun ben de.
ablacım sen illa ki bulacaksın böyle iyi bir şey ama inan anadolu öyle bir yer değil. oturturlar başında kına yakarlerden yüksek yüksek tepeleri söyletirler haberin olmaz.
köpeğini sevdim ama ne bileyim. hayatının ilk 20 yılında hayatı anlamamış, otuzunda evlenmemiş, kırkında çocuk yetiştirmemiş kişi biraz bencil oluyor. tamam toplum mühendisisiniz, kızlarımızı değiştireceksiniz ama hepsi sizle aynı hayatı yaşamıyor. azıcık özgürlüğü olan kızlarımız da kendilerini seninle özdeşleştiriyorlar o da olmuyor.
özetle ambalajı paketi sağlam, dikkat de çekiyor. ama çok ciddi şeyler dediğine ben kanaat getirmedim. bunu da okuduğum 4-5 yazısından çıkardım. yanlışsam yanlışımdır zaten dikkate almayın. doğruluk payı varsa da
https://www.youtube.com/watch?v=zdCUpiI1MSA
birkaç yazısını okudum. vasat denecek düzeyde ama yine de iş görür. popüler kültüre dair bir karakterdir. yaş olmuş comolokko ama hala ergen triplerinde biraz sanırım. olma demiyorum ama hobi olarak ol. sonuçta senin kitabını okurken içinde geçen porno kelimesi yüzünden okul ayağa kalktı bizim ama senin haberin yok tabii ki. çocuklara "ben biraz da rol yapıyorum, hayat hep böyle gitmeyecek" desen çok sevinirim.
bir de kızlara evlenme konusunda verdiği akılları hiç mi hiç beğenmedim. kişisel algılama. sen de fikirlerini belirtiyorsun ben de.
ablacım sen illa ki bulacaksın böyle iyi bir şey ama inan anadolu öyle bir yer değil. oturturlar başında kına yakarlerden yüksek yüksek tepeleri söyletirler haberin olmaz.
köpeğini sevdim ama ne bileyim. hayatının ilk 20 yılında hayatı anlamamış, otuzunda evlenmemiş, kırkında çocuk yetiştirmemiş kişi biraz bencil oluyor. tamam toplum mühendisisiniz, kızlarımızı değiştireceksiniz ama hepsi sizle aynı hayatı yaşamıyor. azıcık özgürlüğü olan kızlarımız da kendilerini seninle özdeşleştiriyorlar o da olmuyor.
özetle ambalajı paketi sağlam, dikkat de çekiyor. ama çok ciddi şeyler dediğine ben kanaat getirmedim. bunu da okuduğum 4-5 yazısından çıkardım. yanlışsam yanlışımdır zaten dikkate almayın. doğruluk payı varsa da
https://www.youtube.com/watch?v=zdCUpiI1MSA
güldüren kız çocuğudur.
arkadaşlarımın okumalısın baskıyla birlikte ben de seviyorum artık kendisini.
arkadaşlarımın okumalısın baskıyla birlikte ben de seviyorum artık kendisini.
gazete yazarı olan troll. ayrıca ergen ruhlu büyümüş birey. g*tümüzle gülüyoruz efendim.
beyin göçü yapma isteğimi tırmandıran hanım kızımız(?). özetle; pucca sana kafam girsin.
sözlük alemindeki abazalığın acı bir sonucu olarak şu an ana akım medyada yazarlık yapmaktadır. yüce tanrım bizi abazalığın o bitmez tükenmez gücünden, şerrinden korusun. abazalık denen o dinmek bilmeyen coşmuş derenin sularına düşürmesin inşallah. amin.
angutyus reisle yarışamazdır ama eğlenceli yazar.
Güzel hatun...
Kezbanların idölü.
o gereksiz kitapları yazmak için harcadığı zamanı bana vermiş olmasını çok istediğim yandan yemiş yazarcık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar