bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
yüzünün sadece güzelliğine ya da çirkinliğine laf edilmemesi gereken bir arkadaş. dişleri bayağı bir güzel. insanı sadece dış görünüşüne göre yargılayan kişi zaten andavaldır ne diyelim. olgunlaş biraz. bir şeyler söyleyen bununla da tepki (iyi ya da kötü) alabilen bir insana her şeyi söylemeye hakkımız yok. illa adnan gibi mahkemeci mi olsun... onçün kibar olun biraz, yarak yarak konuşmayın.
birkaç yazısını okudum. vasat denecek düzeyde ama yine de iş görür. popüler kültüre dair bir karakterdir. yaş olmuş comolokko ama hala ergen triplerinde biraz sanırım. olma demiyorum ama hobi olarak ol. sonuçta senin kitabını okurken içinde geçen porno kelimesi yüzünden okul ayağa kalktı bizim ama senin haberin yok tabii ki. çocuklara "ben biraz da rol yapıyorum, hayat hep böyle gitmeyecek" desen çok sevinirim.
bir de kızlara evlenme konusunda verdiği akılları hiç mi hiç beğenmedim. kişisel algılama. sen de fikirlerini belirtiyorsun ben de.
ablacım sen illa ki bulacaksın böyle iyi bir şey ama inan anadolu öyle bir yer değil. oturturlar başında kına yakarlerden yüksek yüksek tepeleri söyletirler haberin olmaz.
köpeğini sevdim ama ne bileyim. hayatının ilk 20 yılında hayatı anlamamış, otuzunda evlenmemiş, kırkında çocuk yetiştirmemiş kişi biraz bencil oluyor. tamam toplum mühendisisiniz, kızlarımızı değiştireceksiniz ama hepsi sizle aynı hayatı yaşamıyor. azıcık özgürlüğü olan kızlarımız da kendilerini seninle özdeşleştiriyorlar o da olmuyor.
özetle ambalajı paketi sağlam, dikkat de çekiyor. ama çok ciddi şeyler dediğine ben kanaat getirmedim. bunu da okuduğum 4-5 yazısından çıkardım. yanlışsam yanlışımdır zaten dikkate almayın. doğruluk payı varsa da
https://www.youtube.com/watch?v=zdCUpiI1MSA
birkaç yazısını okudum. vasat denecek düzeyde ama yine de iş görür. popüler kültüre dair bir karakterdir. yaş olmuş comolokko ama hala ergen triplerinde biraz sanırım. olma demiyorum ama hobi olarak ol. sonuçta senin kitabını okurken içinde geçen porno kelimesi yüzünden okul ayağa kalktı bizim ama senin haberin yok tabii ki. çocuklara "ben biraz da rol yapıyorum, hayat hep böyle gitmeyecek" desen çok sevinirim.
bir de kızlara evlenme konusunda verdiği akılları hiç mi hiç beğenmedim. kişisel algılama. sen de fikirlerini belirtiyorsun ben de.
ablacım sen illa ki bulacaksın böyle iyi bir şey ama inan anadolu öyle bir yer değil. oturturlar başında kına yakarlerden yüksek yüksek tepeleri söyletirler haberin olmaz.
köpeğini sevdim ama ne bileyim. hayatının ilk 20 yılında hayatı anlamamış, otuzunda evlenmemiş, kırkında çocuk yetiştirmemiş kişi biraz bencil oluyor. tamam toplum mühendisisiniz, kızlarımızı değiştireceksiniz ama hepsi sizle aynı hayatı yaşamıyor. azıcık özgürlüğü olan kızlarımız da kendilerini seninle özdeşleştiriyorlar o da olmuyor.
özetle ambalajı paketi sağlam, dikkat de çekiyor. ama çok ciddi şeyler dediğine ben kanaat getirmedim. bunu da okuduğum 4-5 yazısından çıkardım. yanlışsam yanlışımdır zaten dikkate almayın. doğruluk payı varsa da
https://www.youtube.com/watch?v=zdCUpiI1MSA
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar