bugün

r.i.o ve nicco abilerimizin yaptığı, insanı coşturan, güney clublarında sıkça duyulan parça.
ulan hakikaten harika bir sarki. elin gavuru neler yapiyor, nelerde kopuyor; bu arsiz gece hayati kopuslarindan bizim payimiza da serdar ortac falan dusuyor. neyin diyeti bu allahim?!
gecen yaz doneminin basarılı hit parcası. nicco ve rio adlı isimleri lollipop markasına benzeyen abilerimiz dokturmustur.
buram buram yaz, deniz ve kumsal kokan hareketli güzel şarkı.
eğlenceli bir şarkı. muhabbet kuşum number one da keşfetti bunu(bir diğer keşfettiği şarkı whistle), ne zaman çıksa başlıyor oyunlara. eskisi kadar rastlamayınca bilgisayara indirdik şimdi, habire bu şarkıyı dinliyoruz. yorulduk artık da bizdeki de kafa.
Yeah, the party shaker
Wake up, wake up
People getting on
gonna rock your body
Stand up, stand up
We’re moving all the way to the top
We flying high, so high
To the sky
And we lead any dance floor
Right tonight
We will blow this club away

Chorus:
From Rio to Jamaica
We are the party shaker
So welcome everybody
Let’s party tonight
We'll sip until we're wasted
They call us troublemakers
But we just like to party
And party tonight
X 2

We just like to party
And party tonight

All right, all right
Love is in the air
All of the girls get naughty
Tonight's the night
We blow this disco lights
We flying high, so high
To the sky
Make it over the rainbow
Right tonight
We will blow this club away

Chorus x1

So if you wanna dance
The party never ends
So people put your hands up
Your ass shake
Your body rock in dance
Let’s get ready to the party tonight

Let’s make that party…
Everyone do what wants
So …
If you want one more
You just know on the door
Everybody get your ass up on the floor

Chorus x1

All of my people
From Rio to Jamaica
klibinde victoria kern adlı hanım kızımızın oynadığı, hâlâ dinlenen eğlenceli bir şarkıdır. serdar ortaç parçalarının gölgesinde kalmış olacak ki, hakkında çok az entry girilmiştir.
bu sarkinin gazi ile miami'ye sokakta yatma pahasina gitmistim. gerci sonra gotum tutustu ailemden para istedim geri kalan gunlerimi bir hostelde gecirdim. ne deli cesareti varmis bende aq. siz siz olun sakin sokakta falan yatmayin. cok b.ktan birsey.

neyse tanimimizi da yapalim; klibi ayri super, kendisi ayri super sarkidir.
Zamanında nambır van efemde duymak için saatlerce beklediğimiz şarkıydı. Ah ulan 2008-2013 arası müzik piyasası ne güzeldi. Herneyse şarkıyı söyleyen abimiz nicco her ne kadar bu şarkıyla ciddi bir yükselme görse de düşüşü de o kadar hızlı olmuş bir daha bunun kadar güzel bir şarkı çıkaramamıştır. Aslında vengaboys'un we like to party şarkısının biraz daha cuppa cuppa edilmiş versiyonudur.

Şuraya bir link bırakalım da dinlemek isteyen tekrar dinlesin: https://m.youtube.com/watch?v=8sPj0Ic8KQ8

"...From Rio to Jamaica
We are the party shaker
So welcome everybody
Let's party tonight
We'll sip until we're wasted
They call us troublemakers
But we just like to party..."
© copyright 2005 - 2026