bugün

2011 yılında aldığım laptopunu halen sorunsuz kullandığım marka. ben hayatımda bu kadar sağlam laptop yapan başka bir firma görmedim. gerçi şu an yazılımsal olarak yavaşlamış durumda ama yine de halen iş görüyor.
laptopumun markasıdır. bıktım artık yeminle. en kısa sürede değiştireceğim. en az 8gb ram'ı, 4 gb ekran kartı olan klasik birer masa üstü pc alacağım.
© copyright 2005 - 2026