bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
Üşüyoruz miles upshur reyiz.
Gece ne oynanır var ya bu.
Çıksa da korksak bi, dediğim oyundur.
Miles upshur neden yok lan!
4 gözle beklediğim oyun umarım co-op şekilde 2 kişi oynayabiliriz.
ana karakterin adı belli olmuş; blake langermann. muhtemelen dlc versiyonu da karısı lynn langermann ile geçecek. yine gazeteciler ama bu sefer arizona'da hamile bir kadının öldürülmesiyle ilgili bir olayı araştırmak için gidiyorlar.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
Şimdilik the forest ile kendimi avutarak beklediğim oyun. Akıl hastanesi efsaneleri her zaman ilgimi çektiği için ilk oyununa bayılmıştım.
outlastı çıkar çıkmaz tezcanlı gibi alıp ilk jumpscarede ( kütüphanede asılı adam şeysi) bırakıp gerisini atlayarak youtubeden izlemiştim, bunda da aynısını yapmak niyetindeyim.
Çıkınca Her türlü devireceğim oyundur. Korku eşiğim çok yüksek olsa bile ilk oyun beni gayet diken üstünde hissettirmeyi başarabilmişti.
5 dk oynanis: https://youtu.be/a58xhkF1O5w
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
Demosundan anladığım kadarıyla şeytan, ruh tarzı birşey tarafından kovalanıyoruz bu da ilk oyunda nano teknoloji gibi bilimsel konulara gölge düşürüyor ve oyunu daha az korkunç yapıyor
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Birincisini yanımda arkadaşımla oynayabildiğim oyun.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
bağırsak düğümlenmesi, kısırlık, aniden sıçma, panik atak ve kalp krizine sebebiyet verebilecek oyun.
"kanka ya bi oynasana nasılmış görelim" oyununun devamıdır.
sıkıntılı olacak oyundur. bakalım nasıl oynayacağız.
anne su getirir misin?
anne su getirir misin?
Kafadan Rahatsız Olduğum için ilk oyunu ve dlc si Whistle blower'ı Gece yarısı Kulaklıkla bitirmiştim oynamak için 12 yi beklerdim.Yani resmen oyun için ortam hazırlıyordum.2. Oyunda Sağlam bir Adrenalin verecektir,bakalım.
Oynamak için deli gibi sabırsızlandığım oyundur .
Torrent indirip oynarken eski laptopumun yanlış ekran kartını kullanmam ile beraber ısınıp yanmasına sebep olan oyunun ikincisi.
Whistleblower'dan sonra bomba gibi geleceğini umduğum, en sevdiğim korku ve macera oyununun ikinci serisidir.
tam da wistleblower'dan daha korkuncu olamaz derken, daha korkunç olacak dedikoduları heyecanlandırmıştır.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
an itibariyle demosu steam e düşen korku oyunu.yüklenin.
2 yıldır ha çıktı ha çıkacak diye beklenen oyun.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
2 hafta önceden erken eriştiğim oyun. bak yine böyle bir hava, gaz geldi soldan soldan. incelemesini de en kısa zamanda tamamlamayı planlıyorum, tabii ürkek bedenim buna izin verirse.
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar