bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
Üşüyoruz miles upshur reyiz.
Gece ne oynanır var ya bu.
Çıksa da korksak bi, dediğim oyundur.
Miles upshur neden yok lan!
4 gözle beklediğim oyun umarım co-op şekilde 2 kişi oynayabiliriz.
ana karakterin adı belli olmuş; blake langermann. muhtemelen dlc versiyonu da karısı lynn langermann ile geçecek. yine gazeteciler ama bu sefer arizona'da hamile bir kadının öldürülmesiyle ilgili bir olayı araştırmak için gidiyorlar.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
Şimdilik the forest ile kendimi avutarak beklediğim oyun. Akıl hastanesi efsaneleri her zaman ilgimi çektiği için ilk oyununa bayılmıştım.
outlastı çıkar çıkmaz tezcanlı gibi alıp ilk jumpscarede ( kütüphanede asılı adam şeysi) bırakıp gerisini atlayarak youtubeden izlemiştim, bunda da aynısını yapmak niyetindeyim.
Çıkınca Her türlü devireceğim oyundur. Korku eşiğim çok yüksek olsa bile ilk oyun beni gayet diken üstünde hissettirmeyi başarabilmişti.
5 dk oynanis: https://youtu.be/a58xhkF1O5w
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
Demosundan anladığım kadarıyla şeytan, ruh tarzı birşey tarafından kovalanıyoruz bu da ilk oyunda nano teknoloji gibi bilimsel konulara gölge düşürüyor ve oyunu daha az korkunç yapıyor
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Birincisini yanımda arkadaşımla oynayabildiğim oyun.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
bağırsak düğümlenmesi, kısırlık, aniden sıçma, panik atak ve kalp krizine sebebiyet verebilecek oyun.
"kanka ya bi oynasana nasılmış görelim" oyununun devamıdır.
sıkıntılı olacak oyundur. bakalım nasıl oynayacağız.
anne su getirir misin?
anne su getirir misin?
Kafadan Rahatsız Olduğum için ilk oyunu ve dlc si Whistle blower'ı Gece yarısı Kulaklıkla bitirmiştim oynamak için 12 yi beklerdim.Yani resmen oyun için ortam hazırlıyordum.2. Oyunda Sağlam bir Adrenalin verecektir,bakalım.
Oynamak için deli gibi sabırsızlandığım oyundur .
Torrent indirip oynarken eski laptopumun yanlış ekran kartını kullanmam ile beraber ısınıp yanmasına sebep olan oyunun ikincisi.
Whistleblower'dan sonra bomba gibi geleceğini umduğum, en sevdiğim korku ve macera oyununun ikinci serisidir.
tam da wistleblower'dan daha korkuncu olamaz derken, daha korkunç olacak dedikoduları heyecanlandırmıştır.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
an itibariyle demosu steam e düşen korku oyunu.yüklenin.
2 yıldır ha çıktı ha çıkacak diye beklenen oyun.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
2 hafta önceden erken eriştiğim oyun. bak yine böyle bir hava, gaz geldi soldan soldan. incelemesini de en kısa zamanda tamamlamayı planlıyorum, tabii ürkek bedenim buna izin verirse.
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar