bugün
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yengeyi götürmek3
- yılmaz güney5
- velvet5
- winona ryder2
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- chobani stadyumu2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gulmekicinyaratilmis4
- sırrı süreyya önder2
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- vurdurmak özgürlüktür2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
Üşüyoruz miles upshur reyiz.
Gece ne oynanır var ya bu.
Çıksa da korksak bi, dediğim oyundur.
Miles upshur neden yok lan!
4 gözle beklediğim oyun umarım co-op şekilde 2 kişi oynayabiliriz.
ana karakterin adı belli olmuş; blake langermann. muhtemelen dlc versiyonu da karısı lynn langermann ile geçecek. yine gazeteciler ama bu sefer arizona'da hamile bir kadının öldürülmesiyle ilgili bir olayı araştırmak için gidiyorlar.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
https://galeri.uludagsozluk.com/r/outlast-2-1044257/
çok merak ediyorum bakalım...
Şimdilik the forest ile kendimi avutarak beklediğim oyun. Akıl hastanesi efsaneleri her zaman ilgimi çektiği için ilk oyununa bayılmıştım.
outlastı çıkar çıkmaz tezcanlı gibi alıp ilk jumpscarede ( kütüphanede asılı adam şeysi) bırakıp gerisini atlayarak youtubeden izlemiştim, bunda da aynısını yapmak niyetindeyim.
Çıkınca Her türlü devireceğim oyundur. Korku eşiğim çok yüksek olsa bile ilk oyun beni gayet diken üstünde hissettirmeyi başarabilmişti.
5 dk oynanis: https://youtu.be/a58xhkF1O5w
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
5 dakikalik oynanis videosunu izledim. gercekten ilk oyun ve dlc paketinden cok daha korkunc bir oyun olmus. eminim bu oyunda diger oynadigimiz iki oyundan daha fazla gerilecegiz. sesler falan cok basarili. ciglik sesleri gercekci baya.
kalp krizi geçirmeme dilegiyle.
Demosundan anladığım kadarıyla şeytan, ruh tarzı birşey tarafından kovalanıyoruz bu da ilk oyunda nano teknoloji gibi bilimsel konulara gölge düşürüyor ve oyunu daha az korkunç yapıyor
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Ama yine sağlam bir oyun olacak gibi.
Birincisini yanımda arkadaşımla oynayabildiğim oyun.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
ikincisinin demosundan anladığım kadarıyla sülaleyi toplayıp ancak oynayabilirim.
Göt korkusu işte.
bağırsak düğümlenmesi, kısırlık, aniden sıçma, panik atak ve kalp krizine sebebiyet verebilecek oyun.
"kanka ya bi oynasana nasılmış görelim" oyununun devamıdır.
sıkıntılı olacak oyundur. bakalım nasıl oynayacağız.
anne su getirir misin?
anne su getirir misin?
Kafadan Rahatsız Olduğum için ilk oyunu ve dlc si Whistle blower'ı Gece yarısı Kulaklıkla bitirmiştim oynamak için 12 yi beklerdim.Yani resmen oyun için ortam hazırlıyordum.2. Oyunda Sağlam bir Adrenalin verecektir,bakalım.
Oynamak için deli gibi sabırsızlandığım oyundur .
Torrent indirip oynarken eski laptopumun yanlış ekran kartını kullanmam ile beraber ısınıp yanmasına sebep olan oyunun ikincisi.
Whistleblower'dan sonra bomba gibi geleceğini umduğum, en sevdiğim korku ve macera oyununun ikinci serisidir.
tam da wistleblower'dan daha korkuncu olamaz derken, daha korkunç olacak dedikoduları heyecanlandırmıştır.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
altımıza mı yaptıracaksınız allahsızlar.
an itibariyle demosu steam e düşen korku oyunu.yüklenin.
2 yıldır ha çıktı ha çıkacak diye beklenen oyun.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
Yapım şirketi oyunu beğenmedi yeniden tasarlıyor herhalde.
2 hafta önceden erken eriştiğim oyun. bak yine böyle bir hava, gaz geldi soldan soldan. incelemesini de en kısa zamanda tamamlamayı planlıyorum, tabii ürkek bedenim buna izin verirse.
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar