bugün

osmanlıdan uzun menzilli yarak yemiş tipik türk düşmanı nicolas yorgo beyanıdır. net..
Benim ecdadım işini bilir.

Karışmayın Osmanlı'ya yaptıysa da bir bildiği vardır.
osmanlı hakkında gizli kalmış bir gerçektir.
minyatürler de padişaha yan yan bakan yeniçerileri görünce anlamalıydım.

- paşam affedin ama anlamalıydım
(bkz: kulağı kesik)
dindar birisi sayılmam ama elimden geldiğince ibadetlerimi yapmaya çalışırım. milliyetçi bir kişiliğe sahibim ve osmanlı yı severim. bunları tamamen bakış açımı görün diye yazıyorum.
osmanlı da oğlancılık var mıydı? bence vardı.
tarihsel olayları değerlendirmek için, o zamanın şartları ve toplumsal normları göz önünde bulundurulmalıdır. eğer o zamanki değer yargıları oğlancılığı meşru kılıyorsa buna diyecek hiç bişeyimiz olamaz. yani şimdi ki gibi sapıklık olarak görülmüyorsa padişahlar da fiili livatada bulunmuş olabilir.
şimdi biz yolun sağ tarafından gidiyoruz diye soldan giden ingilizler geri zekalı mı? hayır değil. eğer bir durum bir toplumda normal karşılanıyorsa, o durum normaldir. sen gidip ingilizlere niye ter yönden gidiyorsunuz yarraaam diyemezsiniz. çünkü orada normal olan o. bunu derseniz adamın vereceği cevap da asıl siz ters yönden gidiyorsunuz yo mada faka gibi bişey olur.
konuya ışık tutan bir başka yazıda osmanlı padişahlarının oğlanlara yazdığı şiirlerden örnekler verilmiştir.

(bkz: http://blog.milliyet.com.tr/blog.aspx?blogno=148209)
(bkz: hübanname)

(bkz: enderunlu fazıl bey)
Osmanlı ve padişahlar ile ilgili derin tecrübe ve bilgi sahibi olan mustafa ali’nin "görgü ve toplum kuralları üzerinde ziyafet sofraları" adında 2 cilt, muhafazakar tercüman yayınlarından çıkmış olan kitabının sekizinci bölüm başlığı bıyığı terlememiş ve sakalı çıkmamış olanlar takımını anlatır tanımı ile büyük harflerle yazılmıştır.

son günlerde tartışılmakta olan gündemdeki yerini sabitlemiş muhteşem yüzyıl dizisinin kıyamet koparan harem sahneleri bir kenara, kitapta anlatılan o dönemin oğlancılık kavramını tüm çıplaklığı ile anlatmaktadır.

bölümde o dönemde tüyü çıkmamış sakalı bıyığı çıkmamış oğlanların, cazibeli kadınlardan da çok ilgi gördüğü tercih edildiği anlatılıyor. civanlarla arkadaşlık etmek aşikâr olmuş, çekinmeden oturak âlemlerinde yolculukta her yerde yanlarında dolaştırmaya başlamışlar, aynı dönemde ay yüzlü kadınları asla yanlarında taşımaz birlikte bulunmazlarmış.

kitabın 59 ve 60. sayfalarında bakın nasıl anlatılmış yaşananlar:

“çünkü sevilen kadın bölüğünün namahremleri avan korkusundan gizli tutulur. şimdi ise civanlarla arkadaşlık onlarla düşüp kalkma yolunda bir kapıdır ki bu kapı gizli, aşikâr hep açıktır.

tüysüzler soyundan namert lokması olanların çoğu arabistan piçleri ve anadolu türklerinin veled -i zinalarıdır, onların sürdüğü güzellik ve cazibe süresini hiçbir diyarın tüysüzleri sürmez.

niceleri otuz yaşına varıncaya kadar güzel yüzünde gönlünde üzüntü olacak kıl görmez. türk çocukları arabistan’daki ele avuca sığmaz civelek çocuklar güzellik yönünden hepsinden kısa ömürlü olurlar.

20 yaşlarına vardıkları gibi rağbetten düşerler ve aşıkların işinden kalırlar. ama içel civarları edirne, bursa ve istanbul'un ince bellileri her yönden kusursuzlukta ve güzellikte onlardan ileridir.

güzelliği ve cazibesi eksik olanların ise çeke—çevire tazelikleri ve tatlı kılan naz ve cilve ile sevimli gösterir. ama kürt tüysüzleri, anadan—doğma evbaş olanların tecrübesine göre sağlıklı, yumuşak ve uysal imişler ve her ne teklif olunsa dinleyip yapmaları çok olurmuş. hele bellerinden aşağısını kına ile boyatır, dizlerine ininceye kadar boyanarak kendilerini süslerlermiş.

özellikle çoğu ince—belli ve uzun—boylu olurlar. kendilerini teslim ettikleri sırada her uzvuyla birlikte yumuşaklık gösterirlermiş. sözün kısası görünüşte yumuşak davranmakta, aslında karşı durmakta içel güzellerinin çoğu inat ederlermiş.

buna göre bunların vuslat nimeti bu- yükler için vardır. yanlarında gezen aşıklarını bahtsız ettikleri ve parasız pulsuz bıraktıkları meydandadır, derler. ve iki gencin fırsat vaktinde birbirinden yararlanması, yahut birisi ötekini sarhoş edip üstüne çıkması, değmede mümkün olmayacak bir iştir, diye anlatıp söylerler.

sözün kısası, ün almış güzel yüzlülere rağbet edip karşısında gümüş—servi endamlı. uzun boylu, salınarak yürüyenleri kullanmak isteyenler rumeli köçeklerinden şaşmasınlar. kul cinsinin de yusuf çehreli çerkeslerinden ve hırvat asıllıların nefesleri mis kokanlarından sakın usanıp bezmesinler.

gerçi içel mahbuplarında da nazeninler olur lakin çoğu vefasız insanı üzmek isteyen cefacı güzellerdir. onlara sahip olanların huzuru ve rahatı az bulunur. ama arnavut cinsi de gerçi âşıkların gönüllerini alırlar, bu kadar var ki gayet inatçı olurlar.

ama gürcü, rus ve görel cinsi, öteki esnafın gübresi gibidir. onlara bakarak macar soyundan olanlar, başka tayfaların tabiata uygun ve makbul olanlarıdır.

gel gelelim, çoğu efendisine, hıyanet eder; düşüp kalkmalarından, davranışlarından her kişi onların çirkin yönlerini görür. şaşılacak olan budur ki mısır evbaşları habeşlilere düşkündür. araya soğukluk girer, her biri insanın samurudur, derler. aslında yatak hizmetinde usta olurlarmış, yani esbap buhurlamayı, yatak ve yastık döşemeyi candan isterlermiş. erkeğinde, dişisinde adamlık belli imiş: her ne semte görülürse uysal ve güzel davranarak yumuşaklık göstermeleri kolaymış.”

işte mustafa ali’nin ağzından osmanlı’da oğlancılığın hangi boyutlara geldiğini, kadınlarla birlikte olmaktan daha fazla tercih edildiğini anlatan satırlar böyle. muhteşem yüzyıl dizisindeki aşk sahnelerine tepki gösteren islamcılar, osmanlı resmi tarihçisi olan mustafa ali’nin bu satırlarını nasıl yorumlayacaklar bilemiyoruz. ancak söz konusu kitabın muhafazakar tercüman yayınlarından çıktığı ve yayınevinin sahibi olan ilıcak ailesi’nden nazlı ilıcak’ın olayları protesto eden milli görüş’ün partisinden bir dönem milletvekili olması ise ayrı bir çelişki gibi duruyor.

iklim ba
romalılar ile karıştır mamak lazım.
evet efendim bir kez daha osmanlıyı öven mandaların kellelerin ağırlığın beyinden değil etten olduğunu anlamamızı sağlayan bir gerçeklikle karşı karşıya kalıyoruz bu güzide başlıkta.

osmanlının kutsal olduğunu sanan bu zavallı avam takımı verdiğimiz kaynaklarıda beğenmemiş ve ilkokulda olmayan kafalarına kazınan bilgilerle nerede kaynak diye yırtınır olmuşlar.
buyrun kaynak:

prof. dr. ahmet akgündüz
eseri: bilinmeyen osmanlı buyrun bu kaynağı düre düre bir yerlerinize güzelce yedirin ilk önce.

sonra şöyle bir avam tabakasının ağızlarına bakalım beraber kudurmuş birer köpekten tek farkları salyalarını akıtmalarını göremememiz... peki neden bu durumda bu avam öküzleri?
çünkü bu zavallı avam tabakası yavşakça yaşamaktan dolayı sadece ve sadece geçmişiyle gurur duyabilecek hale getirilmiş bir kültürün yoz ürünleridir. populer kültürün ikonalarını kendilerine lider seçmişlerdir. dilenme ve sadaka kültürene biat ettiklerinden şeref ve onur keyiflerinin, ar ve namus siklerinin doğrultusunda stabil olmayan şekilde yeniden belirlenmektedir.

peki ya bu güzeller güzeli "dedenimi sikmiş" yaklaşımlarına ne demeli? aslında çok basit sikilenlerin ve oğlancıların kendi çarpık hayatlarında kutsallaştırdıkları osmanlı imajının yerle yeksan olmasındandır, espri anlayışıda pavlovun köpeğiyle üç aşşağı beş yukarı aynı olunca sonuç ortadadır.

millet ve aidiyet konusunuda aydınlatmak gerekirse haz almasamda burada rahatsızlığı dile getiren moronlardan çok da öte türk olduğumu belirtmek isterim, buradan zorlamayın zorladığınız yer feci şekilde elinizde kalır.
bunu belirtmeye zorlayan kancıkların milliyetinin çarpık çurpuk olduğu ifadelerinden anlaşıldığından dolayı onların arap taşağı yuvmasını hor görmememiz lazım geldiği kanatindeyim.

velhasıl kelam fazla çekinmeyin öküzlüğün sıfat olmaktan çıkarıp bir hayat tarzı olduğunu bize ispat eden avam ayakçılar.
buyrun kaynak önce gidin bir okuyun sonra öyle anlatın kelamınızı.
Osmanlı Padişahlarının homoseksüel olduklarını aslı belli olmayan kaynaklara dayanarak iddia içeren yargıdır.

(bkz: isviçreli bilim adamları)
(bkz: uludağ sözlük asparagas haber ajansı)
#10372869
sözlükteki oğlancıları sevindiren iddia. ister oğlancı olur ister karıcı, kime ne? tartışmaya bile değmez bu.
ekseriyet düdüklesin sizi ve ayrıca oğlancılar da bafilesin.

padişaha iftira atmak kolaydır. zor olan hesap günündür.

(bkz: cehennem lüzumsuz değil)
Tarih devrin şartları ile düşünülmelidir:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=148209
(bkz: #10460552)
tüm insanlığın ekseriyetle oğlancı olmasına rağmen eşcinsellik egemen yaşam tarzı olmadığı için gizli gay takılması durumu olarak izah edilebilir.
ekseriyetle bunu diyenler topun önde gidenidir. **
kulaktan dolma bilgilerle ejdadını oğlancı sanan mal beyanı. gerçi siz öyle insanların torunları olamassınız siz olsanız olsanız amerikan mandası yada ingiliz piçi olursunuz yoksa israil uşağımı deseydim.
önce oğlancılığa devamında da oğlancılara ilgi duyan bir zevat bunun kötü bir şey olduğu ile ilgili olumsuz tepki alınca, muhtemelen sevmediği insalara yapıştırabilceği bir yafta olarak düşünür.
oğlancı olduğunu düşünmesi kısır bir üretim olmuştur.
katil olduğunu,tecavüzcü olduğunu, sırası geldikçe de aklına gelebilecek herzeleri yafta olarak yazabilir. zira sözlüğün dibi deliktir. ne atarsan yutar.
oğlancılıkla ne alakası var efendim.
genç osman yeniçerileri kaldırmak istiyordu,bunu duyan yeniçeriler de isyan etti.
(bkz: tarih bildiğini zanneden yazarımsı)
belli ki gerizekalılar ile yakın temas kurduğumdan hala daha "sanamı, banamı" ayakları yapan mallar var.

hacım bilmem senin öz dedenimi sikti, yada götçü olan öz dedenmiydi amma böyle de bir gerçek var hayatta.
alışmaya çalış en iyisi.
seni eğiten tarihçi cehalet,imamında pornocu olunca "sanamı kakmış ehuehuheu" yapman doğal tabi.
sen kendi tarihine iftira atarsan, yabancılar ne yapmaz?
sonra gırına gırına ermeni soykırım yoktur diyorlar.
soykırım filan yok ama senin gibilerin soyunun çoktan kırılması gerekiyordu.
bu salak fikirlerini başka hiç biyerde dile getiremezsin zaten.
bravo geribeyin bravo sana.
ziktilerse de ziktiler kardeşim adamlar dünyayı zikmiş tebasını mı zikmicek ? yaptıysa yaptı. bütün impratorluklarda bu vardır zaten.
tarihteki tüm imparatorluklar 600-700 sene arası dünyaya hükmetmiş sonrasında fazla gücün verdiği şımarıklıkla yozlaşmıştır. çünkü bir süre imparatorların hepsi kendini ya tanrı ya da tanrının dünyadaki gölgesi olarak görmeye başlamıştır. bundan sonra kalkıp oğlan zikmiş karı zikmiş adama napıyon aga diye sorabilir misin ? kan alırlar kamil kan
(bkz: roma imparatorluğu) (bkz: osmanlı imparatorluğu) (bkz: pers imparatorluğu)
kendi sapkın duruşunu osmanlı'yla delillendirme çabasıdır. başka hiçbir şey değildir.

evet, osmanlı'da, yeniçeri arasında bazı oğlancıların varlığı bilinmektedir ama, saraya bunun zerresi uğramamıştır. böyle olduğu halde iftira atanlar, kendi bozuk yollarına yoldaş aramaktadır...