bugün

osmanlı padişahlarının eşleridir. Osmanlı'nın ilk yıllarında eş sayısı ne kadar az olduğu bilinmektedir. Daha sonra ki padişahlarımızın eş sayısı ise kabarık bir listedir. Osmanlı'nın son yıllarında yabancı cariye merakı salmıştır.
Kaynak: http://tr.wikipedia.org/w...%9Fah_e%C5%9Fleri_listesi
Çok pis sikis dönmüş.
çok pis hardcore pornoların çekildiği acıların cariyeleridir.
denildiğinde aklıma direk "suicide girls" geliyor.
Onlar bizim atamız az saygılı olsak keşke dedirten entrylere sahip başlıktır.
harem bir şehzade üretim merkezidir ve kaliteli genlerden büyük sultanlar padişahlar ortaya çıkartmayı amaçlar. maşallah.
Cariyeleri sadece fahişe flan sanan mallar dedirten başlık.
Müslümanların başına bela olan "ehl-i sünnet kafasının hadis ve rivayet kültürü" ile islam'ın ne hale geldiğini gösteren konulardan sadece birisidir..

kısaca;

Beşikteki kardeşini boğduran piskopat, yurtlarından zorla alınan sübyanlara ne yapmaz?
balık etli olurlar. padişahlarımız balık etli severmiş.
Millet olarak bazı konuları tabu saymaktan vazgeçip, ciddi anlamda tenkit etmemiz ve bazı soruları sormamız lazım.

-ailelerinden zorla alınan kız çocuklarını, hareme kapatıp s*kmek
-henüz anne sütünden bile kesilmemiş kardeşini cellatlara boğdurmak
-yurtlarından zorla alınan erkek çocuklarını devşirme yapıp savaştırmak

Hangi dinin, hangi anlayışın kafasıdır?
(bkz: vurdurmuştur).
(bkz: ilber hocam bu cahilleri al burdan)
o kadar sallıyorlar ki, cariye kadın köledir arkadaş bildiğin köle lan bu özgürlüğü bile yok.

ayrıca bunlarda irade aranmaz eğitilirlerdi ve en önemli başarıları padişaha eş olup çocuk doğurmaktı.

yabancı olmasının nedeni zaten gavur dediklerini öldürüyor sonra kadınlarını alıyorlardı. çocukları da alıyorlar askere veya hareme tıkıyorlar.

bunları müslüman yapıyorlardı.

30 yaşını geçince de dıştan birine veriyorlardı( 30 sonra artık bir başarı sağlamazsa ne sikime yarar diye artık)

hareme bakışım padişah ve ailesinin seks ihtiyacını sağlayan bir nevi kaynaktı ama bizim osmanlı götü yalan bedevi çakması olanlar öyle bir anlatıyor ki köle olasın gelir yani.

ayrıca her gavur aile bir çocuğunu vergi olarak vermek zorundaydı.
bazı yobazların savunmaya çalıştığı durum. islamda kölelik vardır evet. köle bir mal, ganimet olarak görülür.
kadın köleye cariye denir. efendisi istediği zaman cariyeyle seks yapabilir. cariyenin reddetme hakkı yoktur.
tabi ki ben tarihi olayları dönemin şartlarına göre değerlendiririm. bunu bir tek osmanlı padişahları yapmıyordu.
ama osmanlıcı gerzekler padişahlarını veli, evliya olarak gördüklerinden onlar için sorun tabi.
osmanlının gayri müslimlere verdiği hakların hoşgörü ile de hiçbir alakası yoktur. hoşgörü diye tabir edilen şey hemen hemen her imparatorlukta var olan bir durum. romalılar bile işgal ettikleri yerlerde oradaki halkın tanrılarını yarı tanrı olarak kabul edip sahipleniyorlardı.
hepsinin cariyesi yoktu.
görsel
gereğinden fazla uzamış ve haksız yere dillendirilip durulan konudur .islam'da kölelik konusunu istismar eden küfürbaz ateist trollere itibar etmeyin lütfen okuyun .dönemi , şartları ve içeriği bilip bilmeden algı operasyonu yapıyorlar çünkü;

Değerli Kardeşlerimiz;

Kölelik ve cariyelik islam’ın getirmediği, ama önce ıslah ettiği ve zamanla tamamen kalkmasını hedeflediği bir statü idi, dünya milletlerinin de aynı noktaya gelmeleri sonunda geri dönüşsüz olarak tarihe karıştı. Ama şunu unutmayalım ki, bugün dünyanın birçok yerinde açlar, açıklar, işsiziler, evsizler, güçsüzler var ve bunların bir kısmı, eski köleler ve cariyeler gibi kullanılıyorlar, yoksullukla özgürlük bir arada olamıyor, ihtiyaç insanları köleleştiriyor; bu sebeple insanlık köleliği kaldırmakla yapması gerekenin ancak küçük bir kısmını yapmış oldu. islam’ın hedefi bütün dünyada insana yaraşır bir özgürlük ve adalettir. Yepyeni bir dünya düzeninde bu iki amaca ulaşmadıkça dünya insanlığı büyük bir sorumluluk, dahası vebal içindedirler, dine inanmayanların bundan (haksız yere akan kandan, göz yaşından, çekilen ıztıraplardan…) dolayı vicdanları sızlamalı, dine inananlar da bir gün Allah’ın bundan dolayı kendilerini sorguya çekeceğini unutmamalıdırlar.
Savaş sırasında düşman tarafından esir edilen kız ve kadınlar "cariye" olarak alınır. Hukuk itibariyle ganimet sayıldıklarından islâm devleti tarafından hizmetçiye ihtiyacı olan gazilere verilirdi. Azat edilmedikleri müddetçe de, ticarî bir eşya gibi alınıp satılırdı. Artık o andan itibaren "cariye" ailenin bir parçası ve bir ferdi olarak kabul edilir, ona göre muamele görürdü. Cariyenin sahibi olan "efendi" onu şahsî hizmetlerinde ve ev işlerinde istihdam edebildiği gibi, isterse, ayrıca bir nikâh kıymaya ihtiyaç duymadan istifade edebilirdi. Bu durum her ne kadar ilk anda garip karşılanacak olsa da, tarihî şartları içinde bu gayet normal ve tabii karşılanırdı. Zâten ayrıca bu hususta Kur'ân'ın verdiği bir ruhsat da mevcuttur. Mü'-minûn Sûresinin 5 ve 6. âyetlerinde bu ruhsat şöyle ifade edilir:

"O mü'minler ki, ırzlarını korurlar; ancak hanımlarına ve sahip oldukları cariyelerine karşı münasebetleri müstesnadır. Bunlarla olan münasebetlerinden dolayı kınanmazlar."

Efendinin, cariyesinden cinsî yönden istifade etmesinin, cariyenin hesabına iki mühim hikmet ve faydası vardır. Birincisi ve en mühimi, esir düşen ve sahipsiz kalan bu kadınların bu vesile ile ihmal edilmeleri önlenmiş olur. Çünkü, aksi takdirde, cariyelerin fuhşa düşmeleri, zinaya girmeleri ihtimali kaçınılmaz olduğu gibi, efendisinin evine de bağlı kalmış olur.

Diğer bir faydası, cariyenin efendisinden bir çocuğu olduğu takdirde "çocuğun annesi" mânâsına "ümmü'l-veled" sayılmaktadır. Cariyeden doğan bu çocuk hür kabul edilir. Çocuğun doğumu ile annesi de, efendisinin ölümünden sonra mirasçılarına geçmeyip hürriyetine kavuşmaktadır. Çocuk olmasaydı, efendisi de azat etmeseydi, diğer mallar gibi cariye de miras olarak kalacaktı.

Efendinin, cariyesi ile karı-koca olmaları da şart değildir. Efendi, onu sadece bir hizmetçi olarak istihdam edebilmektedir. Ayrıca, cariyenin kocası esirler arasında ise, eşlerin nikâhları devam edeceğinden, efendinin bu cariye ile münasebette bulunması caiz değildir. Hattâ erkek başka birisinin, kadın da bir başkasının yanında köle ise, yine efendi, yanında bulunan bu kadın köleden cinsî yönden faydalanamaz.1

Bu meselelerle birlikte, Kur'ân-ı Kerim, erkek ve kadın kölelerin birbirleriyle evlendirilmesini de teşvik etmiştir. Nur Sûresinde meâlen şöyle buyurulur:

"Bir de içinizden bekârları ve kölelerinizle cariyelerinizden sâlih olanları evlendiriniz. Eğer fakir iseler, Allah onları kendi lütfundan zengin eder."2 Böylece kölelerin kendi aralarında bir nevi eşitlik sağlanmış olur.

Her vesile ile kölenin hürriyetine kavuşturulmasını tavsiye eden dinimiz, cariyenin de nikahlanarak ev hanımı yapılmasını teşvik etmiştir. Bir hadis-i şerifte Peygamber Efendimiz bu hususu şöyle ifade ederler:

"Sizden cariyesi olan biriniz onu en güzel bir şekilde terbiye eder, yetiştirir de sonra azat edip onunla evlenirse, onun için iki sevap vardır."3

Bu açıklamalar göz önüne alınırsa, islâmın köle ve cariyeleri ne kadar himaye ettiği, onların haklarını koruduğu açıkça görülecektir. Cariye sadece "kadınlığından" istifade edilen bir insan olarak da görülmemektedir. O aynı zamanda evin bir ferdi, ailenin bir parçasıdır. Ailenin, hanımından sonra evin en sorumlu kadınıdır.

1. Istılâhat-ı Fıkhiyye Kamusu, 3:402.

2. Nur Sûresi, 32.

3. Buharı ,Itk: 15.

Mehmed Paksu
Sarı selim ( 2. Selim) bunları hamamda cilveleşip kovalarken kayıp düşmüş, am üstünde ölmüştür. Evet onları özgürleştirme, ehlileştirme peşindeydi. içtim şarabı, siktim sırp amını.
Yine yeni bir konu gibi gündeme gelmesi ben de bu konuda bir iki cümle etmeye geldim ama başlıkta yazılanları okununca gördüm ki olay akademik bir tartışmadan çok iki kampa bölünmüş arkadaşların birbirine osmanlı üzerinden vurmaya çalıştığı bir meydan kavgasına dönüşmüş.

Bu konu hakkında padişah anaları isimli bir kitap vardı. Bir zamanlar çok tartışmalara konu olmuştu.
he ya köleliği kaldırmayı hedeflemişmiş. koskoca allah insanlardan korkuyor herhalde kölelik haramdır demek bu kadar mı zor?
kaldı ki kölelik Osmanlı'da Abdülmecid dönemine kadar vardı. Tanrıya bak sen anca 1200 senede kaldırabilmiş köleliği.
aslında onun da islamla hiçbir alakası yok aksine ingilizlerin isteği üzerine islama rağmen kölelik kalktı Osmanlıda.
Müslüman veya müslümanlara çalışan korsanlarca muhtelif yerlerden kaçırılıp osmanlıya satılan seks köleleri. Çok çok ufak bir kısmı sarayda yer edinmiş, ezici çoğunluğu bir çuvalın dibinde denizi boylamıştır.
kimsenin onları özgürleştirmek istiyoruz dediği yok zaten osmanlı'da yine kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz.
açık tenli ve sarışındırlar.