bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- manipülasyon nasil önlenir5
- falıma bakmak isteyen var mı7
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sedat pekmez18
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- toplu taşıma aracı2
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ayrılığın 7 aşaması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası15
- askerlik9
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
faransa'nın 1915 olaylarını soykırım olarak yasalaştırmaya çalıştığı günlerde , ermeni asıllı türk vatandaşı olan orhan dink'in yaptığı açıklama ile takdir edilesi kişidir .
--spoiler--
orhan dink ise yasa teklifine yönelik yaptığı açıklamada şu mesajları verdi;
"hafızalarımız hard disk değil ki, istediğimizde atalım. biz kendi acılarımızı böyle parlamentolarda yaşamak istemiyoruz. böyle bir tasarıdan çok acı çekiyorum. ama dışişleri bakanı davutoğlu, ben de senin dosyanı açarım diyor ya, bundan da acı çekiyorum. oysa çok yakın tarihte 301den hrantı mahkûm ettiler. aihm yanlış dedi. türk ırkına hakaret ediyorsun diye ırkçılıktan mahkûm ettiler. ağabeyim çaba harcadı ama anlatamadı kendini. arkasından mahkûm etmediler, öldürdüler, sesini susturdular. ağabeyimin oğluna da yazı işleri müdürü diye aynı 301den ceza verdiler. şimdi bu yasanın aynısını fransada çıkarmak istiyorlar. türkiyede yaşayan insanlar tarihini ne kadar öğrendi ki, 1915te soykırım olmuştur veya olmamıştır diyebilsin. adam gidecek fransada, böyle bir şey (soykırım) düşünmüyorum diyecek ceza alacak. bu, insan hakları ihlalidir, ifade özgürlüğünün kısıtlanmasıdır."
( ) "atalarımın acılarını el âlem değil tbmm konuşmalı. sayın cemil çiçek, ağabeyim için söylediklerini unutmasın, onu da bir an ansın diye düşünüyorum. o tarih bu ülkede konuşulduğu gün, o acımı azaltır ki, ben bunun türkiyede başladığını biliyorum. yüzleşmek böyle bir şeydir. tarihin neyini tartışacağız belgelerle? biz sözlü ve canlı tarihi biliyoruz. bunu öyle bir hale getirmek lazım ki bir daha hiçbir parlamento ve siyasetçi bunu politik çıkarlar için kullanamasın. türkiyedeki siyasetçiler haklı oldukları yerlerde çok haksız laflar söylüyorlar. ben de senin afrikadaki dosyanı açarım diyor. yahu biz varız burada. bu topraklarda 30 biniz ama ruhlarımız, kemiklerimiz, canlarımız var.
inatla da yaşamaya çalışıyoruz burada. biz sizin kardeşleriniz. sizle yaşamak için inat eden biziz, siz değilsiniz. ben bu toprakları öylesine seviyorum ki onun için hem oraya (fransaya) hem de buraya isyan ediyorum. yoksa çok çabuk çeker giderdik buradan. türkiyede insanların bırakın 1915i, biraz 2007ye bakmasını isterim. 5 yıldır 37 yerde mahkemeye gitmişim. bir adım ileriye gidemedik. karabağ dert oldu. ermenistanda mağdur bir halk var. türkiye, büyük devlet olduğu için 20 adım atmak ve bu halkı kucaklamak zorunda. kucaklamadığı sürece ermeniler hep siyasete malzeme olacaklar. biz burada yaşadığımız için tedavi edildik. bizim için problem yok. ama dışarıda yaşayanlar 1915e takıldılar ve orada kaldılar
--spoiler--
--spoiler--
orhan dink ise yasa teklifine yönelik yaptığı açıklamada şu mesajları verdi;
"hafızalarımız hard disk değil ki, istediğimizde atalım. biz kendi acılarımızı böyle parlamentolarda yaşamak istemiyoruz. böyle bir tasarıdan çok acı çekiyorum. ama dışişleri bakanı davutoğlu, ben de senin dosyanı açarım diyor ya, bundan da acı çekiyorum. oysa çok yakın tarihte 301den hrantı mahkûm ettiler. aihm yanlış dedi. türk ırkına hakaret ediyorsun diye ırkçılıktan mahkûm ettiler. ağabeyim çaba harcadı ama anlatamadı kendini. arkasından mahkûm etmediler, öldürdüler, sesini susturdular. ağabeyimin oğluna da yazı işleri müdürü diye aynı 301den ceza verdiler. şimdi bu yasanın aynısını fransada çıkarmak istiyorlar. türkiyede yaşayan insanlar tarihini ne kadar öğrendi ki, 1915te soykırım olmuştur veya olmamıştır diyebilsin. adam gidecek fransada, böyle bir şey (soykırım) düşünmüyorum diyecek ceza alacak. bu, insan hakları ihlalidir, ifade özgürlüğünün kısıtlanmasıdır."
( ) "atalarımın acılarını el âlem değil tbmm konuşmalı. sayın cemil çiçek, ağabeyim için söylediklerini unutmasın, onu da bir an ansın diye düşünüyorum. o tarih bu ülkede konuşulduğu gün, o acımı azaltır ki, ben bunun türkiyede başladığını biliyorum. yüzleşmek böyle bir şeydir. tarihin neyini tartışacağız belgelerle? biz sözlü ve canlı tarihi biliyoruz. bunu öyle bir hale getirmek lazım ki bir daha hiçbir parlamento ve siyasetçi bunu politik çıkarlar için kullanamasın. türkiyedeki siyasetçiler haklı oldukları yerlerde çok haksız laflar söylüyorlar. ben de senin afrikadaki dosyanı açarım diyor. yahu biz varız burada. bu topraklarda 30 biniz ama ruhlarımız, kemiklerimiz, canlarımız var.
inatla da yaşamaya çalışıyoruz burada. biz sizin kardeşleriniz. sizle yaşamak için inat eden biziz, siz değilsiniz. ben bu toprakları öylesine seviyorum ki onun için hem oraya (fransaya) hem de buraya isyan ediyorum. yoksa çok çabuk çeker giderdik buradan. türkiyede insanların bırakın 1915i, biraz 2007ye bakmasını isterim. 5 yıldır 37 yerde mahkemeye gitmişim. bir adım ileriye gidemedik. karabağ dert oldu. ermenistanda mağdur bir halk var. türkiye, büyük devlet olduğu için 20 adım atmak ve bu halkı kucaklamak zorunda. kucaklamadığı sürece ermeniler hep siyasete malzeme olacaklar. biz burada yaşadığımız için tedavi edildik. bizim için problem yok. ama dışarıda yaşayanlar 1915e takıldılar ve orada kaldılar
--spoiler--
Gerçekten çok kötü bir isim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar