bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlüğün kırbacı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- erkekler neden erken ölür4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- her insanın bir cini olması8
- sophia osako3
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- owner of a lonely heart2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kemalist dünya24
- günün şiiri6
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- velvet28
- düşün ki o bunu okuyor16
- çok güzel ama manyak kadın7
- venezuella depremi3
- mustafa kemal atatürk7
ya şimdi nasıl bir entry olacak bu bilmiyorum.
bir entry ancak bu kadar zorla yazdırılabilinir. *
son birkaç aydır msn'ye pek giremez oldum efendim.
neden mi?
ben ne zaman msn'ye girsem, bu omayra denen şahıs *, hemen beni msj bombardımanına tutuyor. ogame oynayan arkadaslar bilirler, hani orada bombardıman gemisi ne ise, msjlar da aynen öyle..
neyse.. devam edeyim.. dedigim gibi giremez oldum msn'ye, hadi diyelim msn'ye girmiyorum, bu sefer de sozlukten bulup cıkarıyor beni *.
naapacagımı sasırdım anlayacagınız..
derken bir de tutturmaz mı 3000. entryni benim başlıgıma yazıcaksın diye..
ya diyorum ki önceden kapıldı, rezervasyonunuz var mı, yok diyor.. ama bir de böyle masumane bir yüz ifadesi falan.. biliyor tabi duygusal bir cocugum, her ne kadar it kopuk bir tipim olsa da *, o dış görünüşümün içinde aslında kocaman bir kalp yatıyor.*
efendim neyse bir de baktım ki 3000'e yaklaşmışız, dedim şöyle bir arkama dönüp bakayım, neler gelmiş neler geçmiş acısıyla, tatlısıyla..
yaklasık 4 ayı aşkın bir süredir buralardayız, nacizane katkıda bulunmaya çalışıyoruz, egleniyoruz, zirve yapmaya calısıyoruz *..
elbette birçok kötü hadise yaşadık, yaşamadık degil..
fakat şöyle bir dönüp arkama baktıgımda, arkamda kocaman bir yürek görüyorum.. bana bakıyor, gözlerimin taa içine.. herkes başaramaz onu, bakamaz herkes karsısındakinin gözlerinin içine.. baksa bile her seyi göremez.. ama işte bu öyle değil.. taa içerilere kadar girebiliyor, bana beni anlatabiliyor.. *
bir entry ancak bu kadar zorla yazdırılabilinir. *
son birkaç aydır msn'ye pek giremez oldum efendim.
neden mi?
ben ne zaman msn'ye girsem, bu omayra denen şahıs *, hemen beni msj bombardımanına tutuyor. ogame oynayan arkadaslar bilirler, hani orada bombardıman gemisi ne ise, msjlar da aynen öyle..
neyse.. devam edeyim.. dedigim gibi giremez oldum msn'ye, hadi diyelim msn'ye girmiyorum, bu sefer de sozlukten bulup cıkarıyor beni *.
naapacagımı sasırdım anlayacagınız..
derken bir de tutturmaz mı 3000. entryni benim başlıgıma yazıcaksın diye..
ya diyorum ki önceden kapıldı, rezervasyonunuz var mı, yok diyor.. ama bir de böyle masumane bir yüz ifadesi falan.. biliyor tabi duygusal bir cocugum, her ne kadar it kopuk bir tipim olsa da *, o dış görünüşümün içinde aslında kocaman bir kalp yatıyor.*
efendim neyse bir de baktım ki 3000'e yaklaşmışız, dedim şöyle bir arkama dönüp bakayım, neler gelmiş neler geçmiş acısıyla, tatlısıyla..
yaklasık 4 ayı aşkın bir süredir buralardayız, nacizane katkıda bulunmaya çalışıyoruz, egleniyoruz, zirve yapmaya calısıyoruz *..
elbette birçok kötü hadise yaşadık, yaşamadık degil..
fakat şöyle bir dönüp arkama baktıgımda, arkamda kocaman bir yürek görüyorum.. bana bakıyor, gözlerimin taa içine.. herkes başaramaz onu, bakamaz herkes karsısındakinin gözlerinin içine.. baksa bile her seyi göremez.. ama işte bu öyle değil.. taa içerilere kadar girebiliyor, bana beni anlatabiliyor.. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar