bugün
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- daha relax2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- insan olmaya ceyrek kala3
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- rakı sevmemek6
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- en son ne yediniz2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aşk5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- kemalist dünya24
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yalaka2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bioloji2
- cevcet2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kaşar5
- hesabı gizliye almak3
- true'nun çaylak olması16
- fight club5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
mütevazi yazardır.
uzun muhabbet şansı bulduğum nadir yazarlardandır kendileri efendim. ayrıca ankara su yoksa bira içsinler zirvesindeki hoşçakalın tavrıyla otoritelerden* tam not almış yazardır.
kanlı bıçaklı bir düşmanıma benzettiğim kişidir*. oysa öyle iyi niyetli ve iyi bir insan, yazar...
ankara' da başlayan arkadaşlığımızı eskişehir' de sürdürmeyi umduğum yazar.
samimi, net, mülayim, yazar insan.
tanıştığıma memnun olduğum bir başka yazar. *
hoşsohbet kişilik. ortamda bir de alkol olursa o muhabbet daha bir güzel olur gibime geliyor *.
yakışıklı adamdır vesselam. hoşsohbettir. her zirvede gelsindir. okulum hakkında * yeterli bilgiye sahip olup beni anlayan nadir yazarlardandır.
kelimelerinde yalnızlığı paylaşabileceğin bir kuser. *
gece yarısı, başlık başıma kaldı sanarak tüm iyi niyetiyle beni uyarmış yazardır. bu davranışıyla gözde yazarlarıma kendisini de eklemiştir. *
bu vakitte hiç sıkılmadan, pes etmeden dertleşebileceğin yazar arkadaş. iyi niyetini, ve fikirlerinin büyük çoğunluğunu ise zaten tartışmaya gerek yok. *
(#2307566) güldüren yazardır. kendimden biliyorum, bir süre gülmeye devam ettiren yazardır hatta.
moderatör olsa denilesi yazar.
konusacagi ve konusmayacagi yeri cok iyi bildigini anladigim yazar. artik arkadasim olmustur. sozlukle ilgili sorun yasadigim bir zaman bana cok icten yardim ettigini gordum. benzer zorluklari yasadigimiz ortak bir konuda iyi bir destek.
haksız yere çaylak olan yazardır. çelişkiler içerir. eğer moderasyonun dokunulmazlığı varsa burası özgür bir ortam değildir, eğer özgür değilsede onun eleştrilerini hakedenlerin sözde özgürlüklerine izin verilmesi tezattır. üstüne üstlük yazıktır.
yokluguyla butun sorunlari asacagiz. bir butun olacagiz sozlukce.
bu kadar zaman tutarli yazilar yazmis ( bildigim , okudugum kadariyla polemik yaratmayan yazarlarin arasindadir) ogzi. zamani gelmis, cigrindan ciktigi bir entry girmis ki inadina kimseyi dinlemeden yazacak biri de olmadigi halde caylak oldu. o da iyiymis. hadi susuyoruz. tertemiz olacak sozluk onun icin deger.
bu kadar zaman tutarli yazilar yazmis ( bildigim , okudugum kadariyla polemik yaratmayan yazarlarin arasindadir) ogzi. zamani gelmis, cigrindan ciktigi bir entry girmis ki inadina kimseyi dinlemeden yazacak biri de olmadigi halde caylak oldu. o da iyiymis. hadi susuyoruz. tertemiz olacak sozluk onun icin deger.
nedendir bilmem, bu iki oldu yazari.
sictirtma lamasi'na yazdigim entyde de ayni sey olmustu. bugun de zall'a yazdigimda.
tesaduftur diyelim.
sictirtma lamasi'na yazdigim entyde de ayni sey olmustu. bugun de zall'a yazdigimda.
tesaduftur diyelim.
şaka mı gerçek mi anlayamadığım, kral yazar.
muhabbeti koyu yazar.
(bkz: haksız yere eksilenen yazar)
(bkz: haksız yere eksilenen yazar)
yakın zamanda beraber yurt dışına çıkacağım yegane yol arkadaşım ve sözlük üstadı hoş sohbet insan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar