bugün

bugün ilk defa yedim. sade krakerli yanında nutellalı güzel duran bir atıştırmalık ama bana biraz ağır geldi. biraz da pahalı sanki.
Munchies e düşünce ki en sevdiklerimden ya. an itibari ile gömüyorum 1 tane.
© copyright 2005 - 2026