bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- sözlük kadınları5
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
altıncı nesil yazar
Alnından öpülesi, süper yazar. Gerçi daha çok yazmadı ama ben tanıyorum elemanı*.
En kötü ihtimalde başlığı parsellemiş olarak başarılı bir yayın hayatı diliyorum.
edit:parselleyene kadar iki entry girilmiş olması ilginç, kapamamışım.
Alnından öpülesi, süper yazar. Gerçi daha çok yazmadı ama ben tanıyorum elemanı*.
En kötü ihtimalde başlığı parsellemiş olarak başarılı bir yayın hayatı diliyorum.
edit:parselleyene kadar iki entry girilmiş olması ilginç, kapamamışım.
tüm uyarılarıma rağmen kaşınmaya devam ederek çaylak olmuş kişidir.
(#5641626)
yalamak üzerine master eğitimi almış ve bu konuda bir de doktora verecek yazardır. sanırım.
yalamak üzerine master eğitimi almış ve bu konuda bir de doktora verecek yazardır. sanırım.
dosttur, kardeştir, herbişeydir yazarı.
oldukça kibar ve içtendir. nasıl da kendini böyle beyefendi bir şekilde saklamış bu günümüz şartlarında hayretler içersindeyim. zeki ve yaratıcıdır. sayfalarca anlatın derdinizi, sanki kendi başına gelmişcesine, içtenlikle yardımcı olmaya çalışır. son zamanlarda nesli tükenmek üzere olan insanlardandır. dostluk kavramının ne olduğu hakkında bazı insanlara eğitim vermelidir. iyi ki ablası oldum yazarıdır. * * *
oldukça kibar ve içtendir. nasıl da kendini böyle beyefendi bir şekilde saklamış bu günümüz şartlarında hayretler içersindeyim. zeki ve yaratıcıdır. sayfalarca anlatın derdinizi, sanki kendi başına gelmişcesine, içtenlikle yardımcı olmaya çalışır. son zamanlarda nesli tükenmek üzere olan insanlardandır. dostluk kavramının ne olduğu hakkında bazı insanlara eğitim vermelidir. iyi ki ablası oldum yazarıdır. * * *
önce insan ilişkileri üzerinde kafa patlatmalar sonra msn üzerinden gece yarıları sahura kadar muhabbetler, ne kadar yapma om bunu desek de araya sıkıstırdıgı yanlıs anlamayın amalarıyla dost olmak yolunda emin ve saglam adımlar atmıs, naif insandır.
uzun uzun mailler hastası, mutluluk kavramı irdeleyicisidir. ingilizce konusup sinir etme yetisine sahiptir. bide sarkı sözlerinin aralarına sıkıstırdıklarıyla ingilizce özürlü oldugumu söylememe ragmen baskalarına uyup * devam eden sonunda da abi alınmadın dimi diyen dost kişisidr. * *
haa unutmadan bencildir bide.*
uzun uzun mailler hastası, mutluluk kavramı irdeleyicisidir. ingilizce konusup sinir etme yetisine sahiptir. bide sarkı sözlerinin aralarına sıkıstırdıklarıyla ingilizce özürlü oldugumu söylememe ragmen baskalarına uyup * devam eden sonunda da abi alınmadın dimi diyen dost kişisidr. * *
haa unutmadan bencildir bide.*
Kendisini her daim bir dost gördüğümüm, her fırsatta kendini unutturmayan, temiz kalpli yazdıklarını seve, seve takip ettiğim kaliteli bir yazar.
arada hayırsızlığı tutan kardeştir kendileri. çok sevilendir.
muhteşemliğin kanıtı..en yakın dostum, iyi ki varsın..
altıncı nesil kaliteli yazar. uzun süredir konuşamamakla beraber özlenilen kardeştir aynı zamanda.
sorumluluk sahibi bilinçli yazardır. teşekkür ediyoruz kendisine.
gerçekten takip ettiğim yazardır kendileri.
sevilir ki bu.
bir zamanlar mesajlarını ilgi ve merakla takip ediyorum derken şimdi ise sadece elçilik görevlerini yürütmek için bana mesaj atmakta. utanmadan sıkılmadan da beni vefasızlıkla sucluyor bide. hayır gaza geliyor desem öyle bir insan değil. biliyorum iradesi dısında kimsenin zoruyla iş yapmaz. dik kafalı yani. evet arkadaslarını cok fazla arayıp soran bir insan olmayabilirim. belki nispeten de vefasızımdır. ancak bir insanın komsusuna kapının önü pis diyebilmesi için önce kendi kapısının önünü temizlemelidir.
kızgınlık ve kırgınlıkla girdiğim su mesajda bile eskilerin hatrına belki hitap biçimimi buralarda tutuyorum. bir de tabi her zamanki gibi bir ara görüşelimler var. tamam ben zaman ayırmıyorum özel olarak da sözlesmiyoruz da zaten. ancak söyleyebilsin bana sadece bir kere ona verdiğim sözü yuttuysam bırakıp gideyim her biseyi. cıkayım yakınımdaki en yüksek binaya ve kendimi asağılara bırakayım...
bilmiyorum ancak anlamak için sarfettiğim enerjiyi baska yönlere yönlendirsem belki cok daha iyi olacaktı durumlar.
kızgınlık ve kırgınlıkla girdiğim su mesajda bile eskilerin hatrına belki hitap biçimimi buralarda tutuyorum. bir de tabi her zamanki gibi bir ara görüşelimler var. tamam ben zaman ayırmıyorum özel olarak da sözlesmiyoruz da zaten. ancak söyleyebilsin bana sadece bir kere ona verdiğim sözü yuttuysam bırakıp gideyim her biseyi. cıkayım yakınımdaki en yüksek binaya ve kendimi asağılara bırakayım...
bilmiyorum ancak anlamak için sarfettiğim enerjiyi baska yönlere yönlendirsem belki cok daha iyi olacaktı durumlar.
nickimi korumaya yönelik yaptığı harektlerden dolayı kendisini sever, sayar öperim.
çok tatlı yazar kendisi. yalarım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar