bugün

http://www.nokia.com.tr/id64800.html adresinden görülebileceği üzere sade ve şık görünümü, rahat kullanımı ile nokia'nın fiyat/performans açısından en iyi telefonlarından biridir..
9 yıl kullandığım ve bir kerecik bile arızalanmayan telefondur. hey gidi günler.
taksici ve dolmuş esnafı tarafından yıllardır bas konuş özelliği için kullanılan telefon..
© copyright 2005 - 2026