bugün

(#5658724) entrysini tebrik ettiğim nesildaş. ayrıca da kimse hoşgeldin dememiş ben diyeyim ;
(bkz: hoş geldiniz) * *

edit: (#5658724)entrysindeki bazı hataları düzelterek takdirimi toplamıştır ayrıca.
aa bir dakika meclisde ne ola ki ? mecliste olacaktı o. neyse sonra düzeltsin artık geç oldu yazarı. *
kendisine hoşgeldin diyor güzel entrylerinin devamını diliyoruz.
© copyright 2005 - 2026