bugün

9. nesil yazar. ulan yazıcam nick altına bişe ama abaza diye fişlenmekten o kadar tırstım ki şu an inanılmaz bir ikilemdeyim. acaba ilk yakalayanın ben olduğumu belli etmek için ukte olarak mı verseydim kullanıcı adını. neyse efendim hoşgelmiş sefalar getirmiş.

e hadi yazı ver gaari.
ismi neslişah ya da neslihan olma ihtimali %99 olan yazar.

not: yanılma payı bıraktım da göte gelmeyelim.

edit: neslihan'mış, dediydim.
yeni gördüğüm 9. nesil yazar.hoşgelmiş.
© copyright 2005 - 2026