bugün

neyin var'ın yeşilçamcası.
-nen var kuzum?
+kalbim acıyor nejla.
-reca ederim bu bahsi kapatalım ferit.
-izdivacımızın mümkün olmiyciiiğini daha önce de söylemiştim. biz üç göbek öteden akrabayız ferit.
+biliyorum sevgilim.aşkımı kalbime gömüp gidiciiğim bu diyarlardan.kızım olursa ismini de nejla koyiciiğim.
-yolun açık olsun.....ühüüüü!
(bkz: nen var kuzum)
(bkz: ediz hun)
© copyright 2005 - 2026