bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- göte giren şemsiye5
- 2026 dünya kupası32
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- paraguay3
- avustralya3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı7
- truesuzluk3
- türkiye10
- meksika3
- güney afrika4
- saraca finch house7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- haiti2
- iskoçya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- katar2
- star wars2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- güney kore3
Güzel propaganda.
Zaten receple Binali de bundan çok da kaliteli işler yapmıyorlar.
Zaten receple Binali de bundan çok da kaliteli işler yapmıyorlar.
Koalisyon istemiyoruz.
2002 öncesi olan her şeyden sorumlu iktidarlar. 2002 sonrası olan her şeyin sorumlusu dış mihraklar. bunun için evet diyorlar herhalde.
çünkü bizler hain değiliz.
neden hayır olsun. Güzel bir sistem olacak
Güçlü bir Türkiye istiyorsak evet demeliyiz. Ülkedeki ve dünyadaki her alanda üreten bir Türkiye olmak için evet.
o değilde ilerde solcu bir parti başkan olursa sağcılar bu referandumu minnetle anacaklardır.
Güçlü ve üreten bir Türkiye için evet diyorum. Bu yapılan 14 yıllık gelişmelerin devamı için, küresel çetelerden kurtulmak için evet diyorum
Harbi mk, evet diyen comarlar gelsin hele, neden evet diyorsunuz? Lan merak ettim cidden. Gerekirse sizin kafanizi yasamaya hazirim, bana eveti anlatin hele madde madde.
Eski chp milletvekili neden evet dediğini açıklamış.
https://twitter.com/Nazif...status/852565771230359559
https://twitter.com/Nazif...status/852565771230359559
Gelişen güçlü bir Türkiye için evet demeliyiz. Gelişmemizi emin adımlarla atmalıyız artık geleceğide kontrol etmemiz lazım. Belirsizlik içinde yaşamamak için evet demeliyiz.
14 yılı gören her adam evet der. 14 yıl önce ülkenin halini herkes unutuyor sanırım. Rahat mı batıyor bize anlamadım. Hayır demek için ortad bir şey yok. Mevcut sistemden şikayet edip, mevcut sistemi koruma istemi sadece bu hayırcıların yapabileceği ikilem.
Uzun uzun açıklamaya, analiz yapmaya gerek yok. Zaten hayırcı cahiller okumaz, okusa anlamaz, anlasa değerlendiremez.
Şöyle cevaplanır: sizin gibi vatan millet düşmanı değiliz, ülkemizi, bayrağımızı seviyoruz.
Şöyle cevaplanır: sizin gibi vatan millet düşmanı değiliz, ülkemizi, bayrağımızı seviyoruz.
korkulan sorudur efendim. bütün çomarlar bu soruyu görünce, götünü sokacak delik arıyor.
"eveet" diye bağırıp neden evet dediklerini anlatamamakta zaten bir çomara yakışırdı.
"eveet" diye bağırıp neden evet dediklerini anlatamamakta zaten bir çomara yakışırdı.
Her anlamda bağımsız bir Türkiye istediğim için evet diyorum. Küreselcilerin oyunlarına alet olmamak için evet.
Girdiğim hiç bir tartışmada tatmin edici bir cevap alamadığım soru.
Yukarıda bir adet ortazekalı analiz yapmaya gerek yok, zaten okumazsınız demiş. Ve açıklaması da vatanı milleti severiz olmuş. Çok harika açıklamış, leylek ya.
Senin gibilerle bir anayasal tarihe girerim, çerçeve anayasayla sıkıştırırım hepinizi, sensin cahil gevşek.
Bir kere bu ülkede yargı siyasallaştırılmıştır, mevcut durumda da böyledir yeni anayasada da böyle olacaktır. Hsyk daki yüksek ibaresinin çıkarılmasıyla, tbmm ye üye seçimi tanınmasıyla bu iş Çözülmez.
cumhurbaşkanı üye seçmeye devam ettiği sürece bu ülkede yargı siyasaldır. çünkü cumhurbaşkanı seçilmek vekillikten ayrılma sebebidir.
Ama bizim güzel ülkemizde kimse bunu sallamaz ve cumhurbaşkanı doktrinde partizancılık oynamaya devam eder.
mhp diretmeseydi partiyle ilişiğinin kesilmesi ibaresini de kaldıracaktınız.Gözümüze soka soka yapmak gibi bir yüzsüzlüğünüz de var. Millet de cahil olunca tabi ne verseniz giyiyor.
Biliyorsanız yazın, bilmiyorsanız ben gerizekalı olup da evet diyen taraftayım deyin kenara çekilin.
Yukarıda bir adet ortazekalı analiz yapmaya gerek yok, zaten okumazsınız demiş. Ve açıklaması da vatanı milleti severiz olmuş. Çok harika açıklamış, leylek ya.
Senin gibilerle bir anayasal tarihe girerim, çerçeve anayasayla sıkıştırırım hepinizi, sensin cahil gevşek.
Bir kere bu ülkede yargı siyasallaştırılmıştır, mevcut durumda da böyledir yeni anayasada da böyle olacaktır. Hsyk daki yüksek ibaresinin çıkarılmasıyla, tbmm ye üye seçimi tanınmasıyla bu iş Çözülmez.
cumhurbaşkanı üye seçmeye devam ettiği sürece bu ülkede yargı siyasaldır. çünkü cumhurbaşkanı seçilmek vekillikten ayrılma sebebidir.
Ama bizim güzel ülkemizde kimse bunu sallamaz ve cumhurbaşkanı doktrinde partizancılık oynamaya devam eder.
mhp diretmeseydi partiyle ilişiğinin kesilmesi ibaresini de kaldıracaktınız.Gözümüze soka soka yapmak gibi bir yüzsüzlüğünüz de var. Millet de cahil olunca tabi ne verseniz giyiyor.
Biliyorsanız yazın, bilmiyorsanız ben gerizekalı olup da evet diyen taraftayım deyin kenara çekilin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar