bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
izdivaçta Adnan beyin kafasına gül fırlattığı kadın (bkz: işsizlik)
Güzeldir. Ama aktif olarak spor yaptığım için korkarak içiyorum suan için bir zararını görmedim. Ama ileride sorun yaratacağı kesin.
Arka arkaya günlerde içildiği takdirde boğaz kesinlikle gidicidir. Sigaraya benzemez.
borusundan adeta kanser riski yayan bir meret. sigaradan bile tehlikelidir.
En son mayıs ayında içtiğim ve o kadar zaman sonra aklıma bugün vuran meret, sırf bunu içmek için 1 saat hazırlanıp arkadaşların yanına gidicem birazdan.
Sigaran daha etkili olan.
(bkz: olsa da içsek)
bir sevda yaşam biçimidir bir söz vardır " bir avuç tütün iki üç parça köz duman üstüne duman hayallere uzanan."
sigaradan sayılmıyor sanırım. kapalı mekanda bile serbest olması komiktir.
Olsada içsem şimdi çileklisinden.
Sigara dönme olayını millete aşılayan yegane iştir içmek.
Birazdan (bkz: Taxim Garden) cafede içecegim.
Hindistan menşeili tütün ürünü. Sigara içen biri olarak pek hazzetmiyorum kendisinden.
tek güzel olmuyor bu nane.
yahu bi arkadaşa diyorum gel bi gidelim içelim.
adam da öyle para harcamayan biri değil. harcıyor. eksik kaldığı bir şey yok. ama ne zaman benimle dışarı gelse parası yok. her zaman bir paradan kısası oluyor. ee bir kıyamıyorum ısmarlıyorum iki ısmarlıyorum üç ısmarlıyorum. e bende bıktım ama. daha da bir şey yok ona.
yahu bi arkadaşa diyorum gel bi gidelim içelim.
adam da öyle para harcamayan biri değil. harcıyor. eksik kaldığı bir şey yok. ama ne zaman benimle dışarı gelse parası yok. her zaman bir paradan kısası oluyor. ee bir kıyamıyorum ısmarlıyorum iki ısmarlıyorum üç ısmarlıyorum. e bende bıktım ama. daha da bir şey yok ona.
ulan çok seviyorum be. bir adamın aylar sonra girdiği ilk entry'si nargile olur mu? oluyor işte. öyle seviyorum nargileyi. o çıkardığı duman, verdiği tat, köz, marpuç. anlayamazsınız.
En iyisi Çorlulu'da içilen keyif verici.
çekmesini bilene cennet gibi çekmesini bilmeyene kömürlü cehennem gibi.
uzun bir aradan sonra içmek istediğim ama havaların soğumasıyla zevksiz olacağını düşündüğüm için içmemeye karar verdiğimdir.
bursa'da güzeli nerede bulunur merak ettiğim zımbırtı. bi el atıverin gençler, dedeye sahip çıkalım.
Arkadaşlar.
Az önce yanımda frambuazlı cheesecakeli nargile içtiler. Nasıl oluyor o tütün o tat o arama?
Sayın yazarlar inanamıyorum.
içilen nargile.
Az önce yanımda frambuazlı cheesecakeli nargile içtiler. Nasıl oluyor o tütün o tat o arama?
Sayın yazarlar inanamıyorum.
içilen nargile.
Kar belki de kâr marjı en yüksek keyif içeceklerinden olup her yiğidin içmesini beceremediği tütün işi duman işi.
görsel
Bugünlerde iyi gelendir.
Bugünlerde iyi gelendir.
Efsane yaparım. Favorim anason-elmadir. Tat isteyene bol elma, kafa isteyene bol anason.
Güzel yapan yeri bulmak zordur. Isparta için. istanbul olsa fiyuuuw
ortaokul ve lise mezunlarının vazgeçilmezidir.
üniversite mezununu bunu içerken görmeniz impossibledir.
üniversite mezununu bunu içerken görmeniz impossibledir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar