bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- aile evinde yaşamak6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- sistem patlamış2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nemden nefes alamamak2
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- demet evgar10
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şile2
- aşure3
mayhoş kelimesinden esinlenerek kendime seçtiğim kullanıcı adı. yani bi nevi modifiye edilmiş mayhoş da diyebiliriz.
buruk... hem ekşi hem tatlı... dolayısıyla dengesiz.
4. nesil, hoşgelmiş yazar. ekşi sözlük casusu olma ihtimali de vardır. *
şirret badi, huysuz topak.
sanatsever ve tahminen sanat-okur yazar. daha verimli olması dileğiyle *.
pete revonkorpi ve olağanüstü çizimlerini sözlüğe kazandırmış, tebrik edilesi yazar.
frida kahlo'yu pek seven yazar. ressam mezarında düz dönmüştür eminim *.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
bu gece tanismis(tanismaktan kasit ilk munasebettir), rumuzunu cok cakma bulmam disinda sevmis oldugum yazardir. ki oyle herkesi de sevmem hani.
doğumgünü kutlu olasıca güzel insan. 98'den beri inişli çıkışlı zamanlarla içinde bulunduğum sanal platformda onun da paralel bir süreci hayatına istikrar katarak geçirdiğini öğrendiğimde, ona saygım bir kat daha arttı.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
sinemaestro'nun taze ve üretken yazarı. tarzımızın ve titizliğimizin benzeşmesi bir yana, kaliteli üslubu ve doyurucu yazılarıyla hızlı bir giriş yapmış, emeklerine şimdiden minnettar olduğum yazar insan. yazılarını kağıt kalem ile yazar. o sebepten sözlükte pek fazla göremezsiniz. **
Pır pır ucmaya niyetlenen tırtılın kozasından cıktıgı ilk anda hissettikleriyle eşdeğer duyguları paylasan kelebekçik.
vallaha şaşırtmıştır beni gelir gelmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar