bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- takılmak2
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gün gelecek dün olacak5
- arkadaşlar bakar mısınız2
- hızlı para kazanmanın yolları3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- gülüm diyen kız10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- sözlük kızlarının vücutları15
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney12
- hayat nasıl yaşanmalı2
- kuzenin içine boşalmak14
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sarıklı yahudi3
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- sözünden dönen2
- kemal kılıçdaroğlu18
- egay sucukcu7
- erken uyumak2
- black mirror3
- grand theft auto vi3
- otopsiraporlari6
- çorapla uyuyan insan2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- mutsuz olalım3
- türkiye6
- dünya3
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- ankara5
mayhoş kelimesinden esinlenerek kendime seçtiğim kullanıcı adı. yani bi nevi modifiye edilmiş mayhoş da diyebiliriz.
buruk... hem ekşi hem tatlı... dolayısıyla dengesiz.
4. nesil, hoşgelmiş yazar. ekşi sözlük casusu olma ihtimali de vardır. *
şirret badi, huysuz topak.
sanatsever ve tahminen sanat-okur yazar. daha verimli olması dileğiyle *.
pete revonkorpi ve olağanüstü çizimlerini sözlüğe kazandırmış, tebrik edilesi yazar.
frida kahlo'yu pek seven yazar. ressam mezarında düz dönmüştür eminim *.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
bu gece tanismis(tanismaktan kasit ilk munasebettir), rumuzunu cok cakma bulmam disinda sevmis oldugum yazardir. ki oyle herkesi de sevmem hani.
doğumgünü kutlu olasıca güzel insan. 98'den beri inişli çıkışlı zamanlarla içinde bulunduğum sanal platformda onun da paralel bir süreci hayatına istikrar katarak geçirdiğini öğrendiğimde, ona saygım bir kat daha arttı.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
sinemaestro'nun taze ve üretken yazarı. tarzımızın ve titizliğimizin benzeşmesi bir yana, kaliteli üslubu ve doyurucu yazılarıyla hızlı bir giriş yapmış, emeklerine şimdiden minnettar olduğum yazar insan. yazılarını kağıt kalem ile yazar. o sebepten sözlükte pek fazla göremezsiniz. **
Pır pır ucmaya niyetlenen tırtılın kozasından cıktıgı ilk anda hissettikleriyle eşdeğer duyguları paylasan kelebekçik.
vallaha şaşırtmıştır beni gelir gelmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar