bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- saygıdeğer birader yazarlar5
- türk kızı egosu4
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- artık sevmeyeceğim2
- yazarların imza parfümleri14
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- wowturkey3
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası23
- amerika birleşik devletleri5
- erkekler neden az yaşar9
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- dünya11
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
mayhoş kelimesinden esinlenerek kendime seçtiğim kullanıcı adı. yani bi nevi modifiye edilmiş mayhoş da diyebiliriz.
buruk... hem ekşi hem tatlı... dolayısıyla dengesiz.
4. nesil, hoşgelmiş yazar. ekşi sözlük casusu olma ihtimali de vardır. *
şirret badi, huysuz topak.
sanatsever ve tahminen sanat-okur yazar. daha verimli olması dileğiyle *.
pete revonkorpi ve olağanüstü çizimlerini sözlüğe kazandırmış, tebrik edilesi yazar.
frida kahlo'yu pek seven yazar. ressam mezarında düz dönmüştür eminim *.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
bu gece tanismis(tanismaktan kasit ilk munasebettir), rumuzunu cok cakma bulmam disinda sevmis oldugum yazardir. ki oyle herkesi de sevmem hani.
doğumgünü kutlu olasıca güzel insan. 98'den beri inişli çıkışlı zamanlarla içinde bulunduğum sanal platformda onun da paralel bir süreci hayatına istikrar katarak geçirdiğini öğrendiğimde, ona saygım bir kat daha arttı.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
sinemaestro'nun taze ve üretken yazarı. tarzımızın ve titizliğimizin benzeşmesi bir yana, kaliteli üslubu ve doyurucu yazılarıyla hızlı bir giriş yapmış, emeklerine şimdiden minnettar olduğum yazar insan. yazılarını kağıt kalem ile yazar. o sebepten sözlükte pek fazla göremezsiniz. **
Pır pır ucmaya niyetlenen tırtılın kozasından cıktıgı ilk anda hissettikleriyle eşdeğer duyguları paylasan kelebekçik.
vallaha şaşırtmıştır beni gelir gelmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar