bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- olduğundan genç göstermek10
- evlilikteki en büyük sorun4
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- istanbul6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 22 haziran 20262
- yazarların en sevdiği meyve9
- bir gün ölecek olmak7
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- red bull2
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
mayhoş kelimesinden esinlenerek kendime seçtiğim kullanıcı adı. yani bi nevi modifiye edilmiş mayhoş da diyebiliriz.
buruk... hem ekşi hem tatlı... dolayısıyla dengesiz.
4. nesil, hoşgelmiş yazar. ekşi sözlük casusu olma ihtimali de vardır. *
şirret badi, huysuz topak.
sanatsever ve tahminen sanat-okur yazar. daha verimli olması dileğiyle *.
pete revonkorpi ve olağanüstü çizimlerini sözlüğe kazandırmış, tebrik edilesi yazar.
frida kahlo'yu pek seven yazar. ressam mezarında düz dönmüştür eminim *.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
faydalı tematiklerinin devamını diliyoruz.
bu gece tanismis(tanismaktan kasit ilk munasebettir), rumuzunu cok cakma bulmam disinda sevmis oldugum yazardir. ki oyle herkesi de sevmem hani.
doğumgünü kutlu olasıca güzel insan. 98'den beri inişli çıkışlı zamanlarla içinde bulunduğum sanal platformda onun da paralel bir süreci hayatına istikrar katarak geçirdiğini öğrendiğimde, ona saygım bir kat daha arttı.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
rahatlığı, samimiyeti, kendini bilen ve kibirden arınmış karakteri; istisna da olsa, önyargılarımı kırmayı; onu tanımışlığın verdiği kıstasla bana daha erdemli ve daha düzgün bir insan olma bilincini taşıtmayı ve diğer insanları değerlendirirken, terazinin kefesine onunla kurduğum ölçülü, saygılı, beklentisiz ve gerilimsiz, ortak zevklerin ve hayat görüşlerinin paylaşıldığı diyaloğu koydurtmayı başardı. sinemasal serüvenimizde profesyonel gelişmeler olur mu olmaz mı şu an bilinmez fakat sinemayı konuşmaktan zevk aldığım, beğenisine ve analizlerine bu kadar güvendiğim biriyle "dışarıya açılmaksızın" konuşmak bile bana fazlasıyla yeterken, birlikte birşeyler kotarmanın sinerjisini tahayyül edemiyorum.
dediğim gibi, o benim için çeşitli sebeplerden bir istikrar ve kararlılık abidesi; yüreğinin temizliğine ve mutluluğu hak ettiğine inandığım dostuma sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyor, hayatın da ona sürekli güler yüzünü göstermesini temenni ediyorum. seni tanımak bir ayrıcalık ve zevkti; bu zevki yaşatan valideye, anlayışından ötürü enişteye ve telekom yetkililerine, amazon timsahlarına, serengeti kedilerine, camgözlere ve spirit ayılarına teşekkürü borç biliyor, sibirya berberi'ni izlemek sözü ile mekandan ayrılıyorum. hoşo kal *.
sinemaestro'nun taze ve üretken yazarı. tarzımızın ve titizliğimizin benzeşmesi bir yana, kaliteli üslubu ve doyurucu yazılarıyla hızlı bir giriş yapmış, emeklerine şimdiden minnettar olduğum yazar insan. yazılarını kağıt kalem ile yazar. o sebepten sözlükte pek fazla göremezsiniz. **
Pır pır ucmaya niyetlenen tırtılın kozasından cıktıgı ilk anda hissettikleriyle eşdeğer duyguları paylasan kelebekçik.
vallaha şaşırtmıştır beni gelir gelmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar