bugün
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükteki gizli düşmanım6
- içtim şarabı5
- her insanın bir cini olması5
- kadir inanır20
- kaşar5
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- içinden canavar çıkan insan4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- mustafa kemal atatürk7
- gizli oylayan yüreksizler2
- gizem3
- kemalist dünya24
- nervio5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- hırt4
- anın görüntüsü18
- true'nun çaylak olması17
- mason2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- deniz göktaş2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- velvet28
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- hapşırmak2
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
Adobe'nin programıdır. Web tasarımı programıdır.
Bu sene ülkemize gelecek olan gruptur.sabırsızlıkla bekliyoruz efendim nihayet ülkemize uğrayacaklar.
Blackout
Don't kid yourself
And don't fool yourself
This love's too good last
And i'm too old to dream
Don't grow up too fast
And don't embrace the past
This life's too good to last
And i'm too young to care
Don't kid yourself
And don't fool yourself
This life could be the last
And we're too young to see
Karartma
Kendini aldatma
Ve kendini kandırma
Bu aşk sonuna kadar çok güzeldi
Ve ben düşlemek için fazla yaşlıyım,evet
Çok hızlı büyüme
Ve geçmişine sarılma
Bu hayat sonuna kadar çok güzel
Ve biz önemsemek için çok genciz
Kendini aldatma
Ve kendini kandırma
Bu hayat sonuncu olabilir
ve biz anlayabilmek için fazla genciz
(bkz: blackout)
https://youtu.be/KNJYBOj7Cfc
Don't kid yourself
And don't fool yourself
This love's too good last
And i'm too old to dream
Don't grow up too fast
And don't embrace the past
This life's too good to last
And i'm too young to care
Don't kid yourself
And don't fool yourself
This life could be the last
And we're too young to see
Karartma
Kendini aldatma
Ve kendini kandırma
Bu aşk sonuna kadar çok güzeldi
Ve ben düşlemek için fazla yaşlıyım,evet
Çok hızlı büyüme
Ve geçmişine sarılma
Bu hayat sonuna kadar çok güzel
Ve biz önemsemek için çok genciz
Kendini aldatma
Ve kendini kandırma
Bu hayat sonuncu olabilir
ve biz anlayabilmek için fazla genciz
(bkz: blackout)
https://youtu.be/KNJYBOj7Cfc
solistleri bir müzisyen olduğu kadar aynı zamanda da şair olan ingiliz gruptur. her şarkıları mutlaka ya bir hikaye ya da bir düşünceye sahiptir, anlamsız tek bir söz yoktur şarkılarında. explorers adlı benim favorilerimden olan ancak pek bilinmeyen muhteşem bir şarkıları da vardır. en azından sözlerini okuyup takdir etmeniz için lyrics'ini koyuyorum buraya:
--explorers--
Once I hoped
To seek the new and unknown
This planet's overrun
There's nothing left for you or for me
Don't give in, we can
Walk through the fields
And feeling nature's glow
But all the land is owned
There's none left for you or for me
Who will win?
'Cause I concede
Free me
Free me
Free me from this world
I don't belong here
It was a mistake imprisoning my soul
Can you free me
Free me from this world
A world lush in bloom
With rivers running wild
They'll be re-routed South
With none left for you or for me
Don't give in
Hear the engines roar
And save our crops from drought
But when the black gold's in doubt
There's none left for you or for me
Fuse helium-3
Our last hope
Free me
Free me
Free me from this world
We don't belong here
It was a mistake imprisoning our souls
Can you free me
Free me from this world
Free me
I'll free you
Free us from this world
We don't belong here
It was a mistake imprisoning our souls
Can you free me
Free me from this world
Running around in circles feeling caged
By endless rules
Can you free me, free me from this world
Go to sleep
--explorers--
--explorers--
Once I hoped
To seek the new and unknown
This planet's overrun
There's nothing left for you or for me
Don't give in, we can
Walk through the fields
And feeling nature's glow
But all the land is owned
There's none left for you or for me
Who will win?
'Cause I concede
Free me
Free me
Free me from this world
I don't belong here
It was a mistake imprisoning my soul
Can you free me
Free me from this world
A world lush in bloom
With rivers running wild
They'll be re-routed South
With none left for you or for me
Don't give in
Hear the engines roar
And save our crops from drought
But when the black gold's in doubt
There's none left for you or for me
Fuse helium-3
Our last hope
Free me
Free me
Free me from this world
We don't belong here
It was a mistake imprisoning our souls
Can you free me
Free me from this world
Free me
I'll free you
Free us from this world
We don't belong here
It was a mistake imprisoning our souls
Can you free me
Free me from this world
Running around in circles feeling caged
By endless rules
Can you free me, free me from this world
Go to sleep
--explorers--
geçmiş albümlerindeki başarıyı yeni albümünde gösteremese de her zaman top 10 listemde yer alacak müzik dehalarıdır kendileri.şarkıları boş değildir her zaman bir düşünce üzerine kurulmuştur,albümlerinin de her zaman bir teması vardır;içindeki şarkılar bu tema çevresinde şekillenir. sırf bu özelliklerinden bile dinlenmeye ve liste başlarında olmaya layıktır
el yanlışlıkla play'e gittiğinde kapatmaya kıyılamayan musiki-i ilahi.
trt haber sayesinde dinlemeye başladığım muazzam grup.artık trt izlemediğim için bilmiyorum halen kullanılıyor mu ama bir kaç sene önce haber programı fragmanlarında (bkz: undisclosed desires) parçasının melodisi çalınıyordu.
sevgilimin vasıtasıyla dinlemeye başladığım uprising parçasına hayran kaldığım gruptur.
uprising şarkısını bir zamanlar telefon zil sesi yapacak kadar sevdiğim gruptur, can't take my eyes off you coverı da dinlenilesidir.
"time is running out" şarkısı ezberlediğim yabancı grup. sahi ben yabancı müzikten pek hoşlanmam ne ara ezberledim acaba?
Geçmişin iZlerini bulduğumuz tarihin tozlu sayfalarını araladığımız yerdir.
(bkz: madness)
Değişik klibi vardır. Grup gayet başarılıdır. Aslında bir çok parçasını sayabilirim önerebileceğim. Dinleyin, dinlettirin.
Değişik klibi vardır. Grup gayet başarılıdır. Aslında bir çok parçasını sayabilirim önerebileceğim. Dinleyin, dinlettirin.
Matthew Bellamy'nin o mükemmel sesi ve birbirinden anlamlı sarkıları. En sevdiğim ve dinlemekten bıkmayacağım alternatif rock grubu.
(bkz: Madness)
(bkz: Madness)
hysteria şarkısının girişi insanı mest eder saygı duymak gerekir efso grup.
Yaptıkları şarkılardaki görece sertlik, canlılık ve hem müzikte hem matthew bellamy'nin sesindeki iniş çıkışlar genç ve hararetli bir ruhu çok iyi ifade etmektedir diyebilirim, ayrıca sözleri çok derin olmamakla birlikte yer yer gerçekten vurucu cümleler barındırması ve genel olarak kolay anlaşılır, yani ingilizceye az çok aşina olanların kolay kaptığı kelimelerden oluşması bu grubu özel kılmaktadır kanımca.
Edit: imla
Edit: imla
yeni albümü bazı zayıf şarkılar içermesine karşın stadium rock ile alternative rock arasında mükemmel bir karışım olmuş. Reapers muhtemelen muse'un şuana kadar yaptığı en iyi 5-6 şarkıdan biri olabilir. The Globalist genel anlamda Citizen Erased v2 hype'ını dolduramamış olsada gerek kompozisyon gerekse hikaye anlamında olağanüstü. The handler ve defector uzun zamandır Muse'un unuttuğumuz gerçek kimliği diyebiliriz.
ıstırırım, yalarım bile tabiii. ahhh ne gruptur o. nelerini gördük nelerini.
edit: o değil de line performansları kesinlikle dinlenmeli. ayrı bir zevk ettiriyor.
edit: o değil de line performansları kesinlikle dinlenmeli. ayrı bir zevk ettiriyor.
yeni albümü drones ile black holes and revelations'dan beri yaptığı en iyi albüme imza atmış olan şahane grup. özellikle yeni albümünü herkese tavsiye ederim, elektronik müzikten büyük oranda uzaklaşıp rock köklerine baya baya dönmüşler.
bu sefer oldu bellamy reis.
bu sefer oldu bellamy reis.
muse sevmem pek hoşuma gitmez ama unintended şarkısı için aynı yorumu yapamam. bu şarkı muse un tarzı değil. oldukça duygusal bir şarkı , insanı derinden etkiliyor.
tek sevdiğim şarkısı unintended olan grup.
tek sevdiğim şarkısı unintended olan grup.
Ilk Albümleri özellikle showbiz Albümü inanılmaz olan, tüm Albümleri kalite çıtasının üzerinde olan çok iyi bir gruptur.
Starlight ve hysteria şarkılarıyla beni etkileyen guruptur.
çok tarzım olmasa da 'Follow me' adlı şarkısıyla kendini sevdiren gruptur.
feeling good coverını (yeniden) keşfettiğim gruptur.
drones adlı son albümleri ortalığa düşmüştür, çok fazla tuttuğum bir grup değildir, tercih meselesi, behemoth ve nile tarzı arabic ve teknik öğe barındıran grupları dinlediğim için fazla sarmıyor artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar