bugün

11. nesil yazar. iyi yazmalar.
bilmukavele efenim..
teşekkürü iadeli taahütlü postaladım..
tombiklerin gücü adına kendisinin takibinde olduğum yazar. popolarımızla deviricez qumqi bu dünyayı.
iyi niyetli entryler için teşekkürler arkadaşlar..
xxlrose senle aynı fikirdeyim..
dostum sen ya yorumumu tam okumamışsın yada okuduğunu anlamamışsın..
burada cinsiyet savunuculuğu yapmaya gerek yok..
herkesin bildiği bir gerçeği kimden saklayacağım..
"senin kadına ihtiyacın yok" derken ciddi olmadığını düşünüyorum..
bir erkeğin kadına ihtiyacı yoksa o erkek ya erkekliğini kaybetmiştir yada erkeklikten vazgeçmiştir..
(bkz: #33791256)

saygılar.

bunu ders olarak okutsak kalkınırız.
O memiktolar onunsa oldukca tombikto memiktolara sahip. Ne var ki fazla yapay.sanirim silikon yerine kavun koymuslar.
© copyright 2005 - 2026